A teljes lakosság körében 130 000 nézőt, míg a kereskedelmi célcsoportban közel 100 000 nézőt veszített a műsor egyetlen hét alatt.
Mondjuk volt miből, hiszen az előző héten még a teljes lakosság körében 1 162 878-an voltak kíváncsiak a műsorra, most vasárnap "csak" 1 032 973 néző választotta a Sztárban sztár leszek első élő adását. A műsor még így is toronymagasan vezeti a nézettségi versenyt, a közönségarány is magas, 26,7 százalék lett. A második helyezett a teljes lakosság körében A mi kis falunk évadzáró epizódja lett 799 642 nézővel és feltűnően alacsony, 18,9 százalékos közönségaránnyal, harmadik pedig a TV2 szombati nagy durranásának szánt táncos műsor, a Dancing with the Stars (DWTS) 780 095 nézővel és 21,1 százalékos közönségaránnyal.
A nézettségi listán aztán a Keresztanyu epizódjai, a Tények és az RTL Klub Híradó adásai váltogatják egymást, az RTL Klub vasárnap esti show-ja, az Álarcos énekes ebben a célcsoportban csupán a 19. helyen végzett 637 787 nézővel és 14,8 százalékos közönségaránnyal.
A teljes lakosság körében a hétköznap sugárzott műsorok közül a TV2-es Séfek séfe nem igazán éri el a nézők ingerküszöbét, és inkább a már hetek óta műsoron lévő, és ezáltal már bejáratott Survivort választják többen az RTL Klubon. A Séfek séfe ebben a célcsoportban átlagosan 471 489 nézőt könyvelhet el magának 12,6 százalékos közönségaránnyal, míg a konkurens csatornán a Keresztanyu átlagos nézőszáma 711 406 (17,3% SHR), a Survivoré pedig 485 234 (14,5% SHR).
A TV2 egyébként ismét megkavarta műsorrendjét, mivel a Mintaapák című sorozata nem hozta az elvárt nézettséget, ezért ezt késő estére súvasztották, és arra gondolhattak, hogy a Séfek séfe 19.55-ös kezdésével talán kicselezhetik az RTL Klubot, ahol – hogy-hogy nem – 20 órakor kezdődik a Keresztanyu, majd utána, 21.15-kor a Survivor. Nem jött be a csel, és az öt perccel korábbi kezdéssel nem érték el a kívánt hatást, miszerint majd úgyis ott ragadnak a nézők, és el is feledkeznek a nyolckor az RTL-en kezdődő Keresztanyuról. És akkor azt is érdemes megjegyeznünk, hogy a Séfek séfe adásideje 2,5 óra, ami egy hétköznaponként jelentkező műsor esetében nem biztos, hogy szerencsés.
A teljes lakosság körében tehát a hétköznapokat viszi az RTL Klub, míg a hétvégét, a szombatot és a vasárnapot is a TV2. Ebben a célcsoportban egyébként újdonság, hogy az eddigi trendekkel ellentétben a hétfői és csütörtöki Tények kivételével már stabilan az RTL Klubon nézték többen a híreket.
A kereskedelmi célcsoportban is az első helyen végzett a Sztárban sztár leszek című showműsor, 378 367 nézővel és 25,9 százalékos közönségaránnyal, második lett kicsit lemaradva A mi kis falunk évadzárója 330 903 nézővel és 22,2 százalékos közönségaránnyal. Azt is tegyük hozzá, hogy a Sztárban sztár leszek őrületes, 3,5 órás hosszúságú műsormonstrum, míg A mi kis falunk epizódja belefért az egy órás játékidőbe. Harmadik helyezett lett a Keresztanyu legnézettebb, keddi epizódja 239 858 nézővel és 16,7 százalékos közönségaránnyal. Az élbolyban, a negyedik helyen végzett a Survivor csütörtöki adása 230 749 nézővel 17,1 százalékos közönségaránnyal. A kereskedelmi célcsoportban, vagyis a 18 és 49 év közöttiek körében sokkal jobb helyen, ötödikként ért célba az Álarcos énekes, míg a TV2 szombati nagy dobása, a DWTS itt csak a nyolcadik legnézettebb műsor lett a héten 216 613 nézővel és 15,6 százalékos közönségaránnyal.
Ebben a célcsoportban is rendre az RTL Klub viszi a hétköznapokat, egyedül a Séfek séfe közepe felé fordul elő, hogy többen nézik a az idegeskedő szakácsokat az idegeskedő versenyzőikkel, de a teljes főműsoridő mind az öt nap az RTL Klubé lett.
A hétvége a kereskedelmi célcsoportban kicsit másképp alakult, mint a teljes lakosság körében: nevezetesen a szombaton a TV2-n sugárzott táncos showműsort ebben a célcsoportban kevesebben nézték, mint az RTL Klubon vetített A mi kis falunkat és az X-Faktor 10 éves történetéről készült több mint kétórás nosztalgiaműsort, így a TV2 csak a vasárnapot tudta vinni, a hét további hat napja az RTL Klubé lett. Ennek, és a vasárnapi Sztárban sztár leszek megtorpanásának eredményeképp ismét az RTL Klub nyerte a kereskedelmi célcsoportban a nézettségi versenyt, már ami az átlagos közönségarányokat illeti: TV2: 14,5% SHR; RTL Klub: 15,1% SHR.
A híreket ebben a célcsoportban is az RTL Klubon nézték többen múlt héten: míg az RTL Híradó egy-egy adását átlagosan 152 766-an követik figyelemmel (17,5% SHR), addig a TV2 hírműsorát, a Tényeket 131 622-en nézték (15,2% SHR), de ez az arány furcsa módon hétről hétre változik.
Ezen a héten kezdődik az RTL Klubon az X-Faktor 10. évada, ami várhatóan a nézők tömegét vonzza, a tévénézők láthatóan ki vannak éhezve a tehetségkutató énekes műsorokra, és persze a botrányokra és drámákra, amivel a Sztárban sztár leszek bőven szolgál, a kérdés, hogy az RTL Klub is felszáll-e a bulvárvonatra.