A harmadik rész még működőképes volt, de a negyedikre a franchise már nem kerülhette el a sorsát: a Bad Boys – Mindent vagy többet című filmmel a rosszfiúk kalandjai hivatalosan is kifáradtak.
És ez így van rendjén. Főleg, hogy azért jócskán lehet más élvezetet is találni a kosztümös áltörténelmi szappanopera most először kettébontott új, harmadik évadának első felvonásában. Kritika.
Megnéztük a magyarországi televíziós vetélkedők evolúcióját a hetvenes évektől napjainkig, és elkeserítő eredményre jutottunk. Tényleg ez kell a népnek?
A tévében, a médiában, a közösségi médiában és baráti beszélgetésekben is folyton visszaköszön ez a diagnózis – de vajon helyesen használjuk? A pszichológus válaszol!
Ryan Murphy sorozatpápa Viszály című antológiaszériájának folytatására hét évet kellett várnunk – de megérte. Kritika a Disney+-on látható Viszály: Capote és a hattyúkról.
A Vincentnek meg kell halnia című francia filmben abba a helyzetbe kell beleélnünk magunkat, hogy mit tennénk, ha random emberek minden ok nélkül ránk támadnának. Főhősünkkel ugyanis épp ez történik. Kritika.
Hörcher Gábor Emma és Eddie – A képen kívül című dokumentumfilmjében lehull a lepel a szexuális tartalmat szolgáltató platform egyik népszerű párjáról. Kritika.
Ewan McGregornak még mindig jól áll a sorozat – ráadásul ezúttal egy egészen elképesztő sztoriban láthatjuk. Kritika a SkyShowtime Egy úr Moszkvában című szériájáról.
A Netflix alkotógárdája tett róla, hogy izgalmasnak találjuk egy egyórás beszélgetés rekonstruálását – na meg persze az odáig vezető utat. Kritika az Interjú a herceggel című filmről.
Molly Manning Walker Cannes-ban díjazott első filmje egy egész generációról fest látleletet – meglehetősen kiábrándítót. Kritika a Hogyan szexeljünk című brit filmről.
Az finom lesz! Minden, ami Csengetett, Mylord? címmel jelent meg a Helikonnál egy kiadvány kedvenc sorozatunkról. Természetesen azonnal rávetettük magunkat.
Rejtély, hogy miért szeretik annyira a PORT.hu olvasói az 1999-es Feltámadást, hiszen nem több egy rosszul sikerült Hetedik-koppintásnál.
Megkérdeztünk egy pszichológust, miért vált ki olyan szélsőséges reakciót a közösségi médiában, amikor egy-egy sztár a miénkkel ellentétes nézeteket fogalmaz meg.
A Gyilkosság a világ végén után újabb posztmodern krimisorozat érkezett, amely úgy merít sokat Agatha Christie-től, hogy közben minden ízében modern korunk terméke. Kritika a Halál és egyéb részletek című Disney+-szériáról.
Hajdu Szabolcs független filmes mester ismét minimál költségvetésből varázsolt kis magyar valóságot – színpadról a vászonra. Kritika a Kálmán-napról.
Kerek húsz évvel az azóta kultfilmmé vált első Bajos csajok után szerencsére a magyar mozikba is befutott a Z-generáció ízlésére szabott musicalverzió – nem csak fiataloknak! Kritika.
A Mindent egy lapra után szűk két évvel a színész ismét komoly szerepben látható a Csernobil rendezője, Johan Renck által jegyzett űrhajósdrámában. Kritika Az űrhajós című Netflix-filmről.
A Kerülőutak rendezőjeként ismert Alexander Payne egy csendes (utó)karácsonyi filmmel talált újra magára, miközben Paul Giamatti végre főszerepben remekel. Kritika a Téli szünetről.