A TV2 hétköznapokon jön fel, mint a talajvíz, A Konyhafőnök VIP-et beelőzte a Farm VIP, és ehhez A Nagy Ő-nek is volt egy-két szava.
A múlt héten mind a kereskedelmi célcsoportban (18 és 49 év közöttiek), mind a teljes lakosság (4 évnél idősebbek) körében
az X-Faktor lett a legnézettebb tévéműsor,
igaz a közönségarány mindkét célcsoportban alacsonyabb lett, mint az előző héten, fárad az évad, de a héten végre győztest hirdetnek, aztán mehet mindenki pihenni.
De ennél érdekesebben alakulnak a hétköznapi nézettségi számok: A Konyhafőnök VIP, ami maratoni hosszúságával szinte egyedüli meghatározója az RTL Klub hétköznapi főműsoridejének, az előző héthez képest veszített nézőszámából. Míg az előző héten a kereskedelmi célcsoportban még átlagosan 232 618 néző volt kíváncsi egy adásra (16,9% SHR), addig a múlt héten 207 085 (15% SHR). A teljes lakosság körében előző héten 594 144-en követtek figyelemmel egy-egy adást (15,5% SHR), a múlt héten ez a szám 544 796-ra csökkent (14% SHR).
Kedden a TV2 és az RTL Klub is 13,4 százalékos közönségarányt ért el főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban, tehát fej-fej mellett haladt a két csatorna, viszont szerdán a TV2 már egy hajszállal beelőzte az RTL Klubot (TV2: 13,4%; RTL Klub: 13,1%). A többi három hétköznapon még az RTL Klub nyert, ami annak is köszönhető, hogy a többség a csatorna hírműsorát, az RTL Híradót, és az azt követő magazinműsort, a Fókuszt nézi szívesebben, itt a TV2 hírműsora, a Tények, és az utána következő Tények Plusz nem rúg labdába.
A Nagy Ő nézettségénél még nincs igazi összehasonlítási alapunk, hiszen az első adás előző hét vasárnap volt, a többi pedig, hétköznapokon, a Farm VIP után következett a TV2-n.
A tévénézési szokások alapjaiban mások hétköznap és hétvégén, vagyis nehezen lehet összehasonlítani az eredményeket, de bizonyos trendeket talán meg tudunk figyelni:
az első adás a kereskedelmi célcsoportban 190 884 nézőt érdekelt, ami 11,2 százalékos közönségarányt jelentett a műsornak, a teljes lakosság körében 677 399-en nézték A Nagy Ő bemutatkozását, ez pedig 14,3 százalékos közönségarányt hozott a műsornak.
A múlt héten egy adást átlagosan 176 833-an néztek a kereskedelmi célcsoportban. Ez a szám ugyan kisebb, mint a vasárnapi premierműsoré, viszont az átlagos közönségarány 13,43 százalék lett, ami már láthatóan magasabb a vasárnapi adásénál. A teljes lakosság körében múlt héten egy-egy adást átlagosan 543 776-an követtek figyelemmel, ami szintén kevesebb, mint a vasárnapi első adás nézőszáma, viszont a közönségarány itt is emelkedett, 15,24 százalékra. Ez pedig annyit jelenthet, hogy vasárnap este általában többen tévéznek, mint hétköznap, vagyis múlt héten hétköznapokon a kevesebb nézőből arányaiban többen választották A Nagy Ő-t.
Teljes lakosság 18 és 49 év közöttiek
Konyhafőnök VIP (47. hét) 564 251 néző; 14,7% SHR 211 381 néző; 15,2% SHR
(48. hét) 594 144 néző; 15,5% SHR 232 618 néző; 16,9% SHR
(49. hét) 544 796 néző; 14% SHR 207 085 néző; 15% SHR
Farm VIP (47. hét) 740 929 néző; 17,1% SHR 218 574 néző; 14,5% SHR
(48. hét) 726 084 néző; 17% SHR 214 121 néző; 14,7% SHR
(49. hét) 752 137 néző; 17,5% SHR 218 325 néző; 15% SHR
A számokból is látszik, hogy a Farm VIP most már nem csak a teljes lakosság körében, hanem a kereskedelmi célcsoportban is nyerésre áll A Konyhafőnök VIP-val szemben.
A kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben mért átlagos közönségarányok tekintetében még az RTL Klub (14,6% SHR) vezet a TV2 (12,1% SHR) előtt, de már csak egészen kicsi a különbség, ami annak is köszönhető, hogy a vasárnapot is sikerült behúznia a TV2-nek a Halálos iramban 8-cal. A szombatot természetesen az X-Faktor vitte, a hétköznapokról pedig már ejtettünk pár szót. Kíváncsian várjuk, hogy A Nagy Ő meddig tudja még növelni a nézettségét, bár sokáig nem élvezhetjük a vetélkedést, mivel most vasárnap vége is lesz.
A SZESSÖN legújabb részében kiderül, mennyire van a vérében Lady Szomjasnak a kubai ritmus és a latin lüktetés.