Vajon érdekesebb-e egy történet visszafelé elmesélve, mint előre? Bizonyára. Különösen, ha előre nem igazán izgalmas. De Kerékgyártó István Rükverce esetében aligha csak erről van szó. Az önálló novellákból, a színpadon jelenetekből összeálló élettörténet nem pusztán az érdekesség, a különcködés kedvéért halad a haláltól a születés felé. Maga az élet halad visszafelé. Igaz, nemcsak a hajléktalanként megfagyó Vidra Zsolté, de mindnyájunké. A mindentől a semmi felé.
Most Kaposváron szeretni lehet a három nővért. Bár nem biztos, hogy ez akár a rendezőnek, akár a játszóknak igazából szándékában
Nemegyszer fölsóhajt az ember a színházban: vajon mit vétettem, hogy ezt érdemeltem? Ezúttal legalább tudtam, miért méretett
A Pécsi Kamaraszínház jó két évtizede készült mobil tere alighanem ma is a legkorszerűbb az országban. Sokféle módon változtatható.
A recenzens bonyolult helyzetben van. Mint rendesen, ha arra szánja el magát, hogy krimiről mondjon véleményt. Nem illendő
Básti Juli szenvtelenül utálatos Hedda Gablert állít elő. Nem fér össze kicsinyes környezetével, nemcsak könyvmoly férjét
Egressy Zoltán színműve a BárkábanAz évad nyitódarabja legalább kétszer olyan hosszú, mint kellene. Mintegy fél órán át nézhetjük
Katona József: Bánk bánLeporolható-e? Akárhogy is vesszük, akárhonnan is nézzük, ez minden Bánk bán-előadás alapkérdése.