Liam Neeson ugyanazon hétvégén száll szembe az alvilág istenével, az albán maffiával, egy vad farkasfalkával, a múlt bűneivel és egy romlott tinilánnyal, és ne legyenek kétségeink, mindig győzni fog.
Seraphim Falls - A múlt szökevénye (2006)
A közvetlenül az amerikai polgárháború után játszódó történet során öt ember üldöz egy hatodikat, keresztül Amerikán. Carver ezredes, a konföderáció volt tisztje mindenáron el akarja kapni az annak idején az északi oldalon harcoló Gideont, aki sebesülten menekül üldözői elől. Vajon mi az oka ennek a kérlelhetetlen bosszúvágynak? Miért nem sajnál sem időt, sem pénzt Carver ezredes, hogy végre kézre kerítse Gideont, noha a háború és az öldöklés már véget ért? Pierce Brosnan a menekülő ember – egyébként élete egyik legjobb alakításában - és Liam Neeson a kérlelhetetlen üldöző, és nem mindenki az, aminek látszik ebben a remek, és kissé alulértékelt neowesternben.
Elrabolva (2008)
Hiába volt már mögötte a Schindler listája, a Rob Roy és egy rakás más remek film, az igazi sikert Luc Besson hozta meg Neesonnak. Ő producerként meglátta benne azt, amit mások nem – az akcióhőst. És Bryan Mills (Neeson) a titkosszolgálat egykori ügynöke lett a 2000-es évek legmenőbb igazságosztója, akinek különleges képességei vannak, és akit nem szabad felbosszantani, mert akkor használja is ezeket a képességeket. Például akkor, ha elrabolja Párizsban turistáskodó lányát a török vagy albán maffia – az albánok a végállomás, de mintha a törökök kezdték volna el a dolgot. És Mr. Mills elutazik Franciaországba, behajt néhány régi szívességet, és nekilát a véres munkának, ahogy azt megígérte.
Chloe - A kísértés iskolája (2009)
Bár úgy tűnik, hogy házasságuk tökéletes, Catherine Stewart (Julianne Moore), a sikeres doktornő arra gyanakszik, hogy férje, a diákjai körében rendkívüli népszerűségnek örvendő művész-professzor David (Liam Neeson) megcsalja őt. Hogy választ kapjon a lelkét mardosó kérdésekre, a nő felbérli Chloe-t, a gyönyörű luxus callgirlt (Amanda Seyfried), hogy környékezze meg Davidet, és tesztelje annak hűségét. Ahogy a lány érzéki beszámolóit hallgatja, Catherine-ben rég elfeledettnek hitt vágyak ébredeznek, melyek Chloe figyelmét sem kerülik el. Neeson ritkán játszik értelmiségi karaktereket, de a kanadai Atom Egoyan kihozta belőle ezt is.
A titánok harca (2010)
Hádész (Ralph Fiennes), az alvilág ura elpusztítja a félisten Perszeusz (Sam Worthington) családját. Ráadásul azt követeli az emberektől, hogy áldozzák fel Argosz hercegnőjét, Andromédát, és vessék a szörnyszülött fia, Kráken elé. Perszeusz vállalja, hogy szembeszáll a szörnnyel. Egy csapat harcossal az oldalán elindul, hogy megakadályozza a káoszt. A tiltott világokban való utazás során csak akkor győzhetik le az útjukba kerülő vérszomjas démonokat és fenevadakat, ha Perszeusz elfogadja a benne rejlő isteni erőt, és saját kezébe veszi sorsának irányítását. És mindez kiért van? Hát a főistenért, Zeuszért, aki persze nem más, mint Liam Neeson.
Elrabolva 2. (2012)
Két évvel lánya elrablását követően Bryan Mills, a vérprofi volt CIA-ügynök Isztambulba utazik egy biztonsági munka miatt, ahová magával viszi a lányát és volt feleségét, Leonore-t is. A halottaikat gyászoló albán maffia bosszút esküszik, és Mills családjára ismét lecsapnak. A tapasztalt ügynök azonban semmitől sem riad vissza: kíméletlen, véres harcba kezd, hogy megóvja szeretteit, és kiszabadítsa túszul ejtett feleségét. És a második rész pont ugyanolyan jó, mint az első, szikár, célratörő és jó ötletei vannak – bár az albán nézők biztos mást mondanának. Kár, hogy a későbbi folytatások már nem hozzák ezt a szintet.
Fehér pokol (2012)
John Ottway egy alaszkai olajmezőn dolgozik vadászként, feladata megvédeni az ott dolgozókat a vadállatoktól, ám rossz passzban van, képtelen feldolgozni szeretett felesége elvesztését. Szerződése lejártával a szabadságra induló munkásokkal utazik a repülőgépen, amely lezuhan, és a katasztrófát csak nyolcan élik túl. A maroknyi túlélőnek nemcsak a könyörtelen időjárással kell megküzdenie, hanem egy vérszomjas farkasfalkával is. Hősünkben feléled az életösztön, megpróbálja megtalálni a kiutat a fehér pokolból, de minden ellene és társai ellen szól - pedig ez egyben egy spirituális utazás is.