8 film a Netflixről, ami olyan csapnivaló, hogy már jó

Van olyan, hogy egyfajta titkos élvezet rossz filmet nézni, és minél jobban túltolták, annál nagyobb az élvezeti faktor. A Netflix egy igazi kincsesbánya ehhez.

Piranha 3D (2010)

A Piranha-filmek nem a kifinomult szórakoztatásról szóltak, és a 3D verzió,  amely címében nemcsak a technológiára utal, hanem a melltartó kosárméretre is, erre tesz rá egy lapáttal. És valóban, a film az örök pasibarát kombinációt hozza,

a horrort és a ledér csajokat

- az utóbbiak a Viktória-tóhoz érkeznek a klasszikus tavaszi szüneti ereszd el a hajamra. Csakhogy egy víz alatti földrengés következtében egy nagy raj ősidőkből származó emberevő hal szabadul ki. A szokásos gagyi sztorihoz most a szokásosnál rangosabb szereplőgárdát szedtek össze, hiszen a helyi sheriff Elisabeth Shue, a helyettese Ving Rhames, az őrült tudóst pedig Christopher Lloyd hozza, de még Richard Dreyfusst is megkapjuk egy kikacsintásra. Hogy miért piros a halak szeme, azt ne kérdezzétek!

Forrás: Netflix

 

Az utolsó bűntény (2020)

Edgar Ramirez neve mindig biztosíték egy kis bűnös élvezetre, mert bár a venezuelai születésű színész játszott jó filmekben is, munkái többsége mégiscsak látványos, de semmitmondó B-mozi, mint ez is,

amit egy nagyon „eredeti” alapötlet hivatott eladni.

A közeljövőben ugyanis az amerikai kormány kifejleszt egy tudatmódosító jelet, amely véget vet minden bűnözői tevékenységnek, az emberek ugyanis ennek hatására képtelenek lesznek bármi törvénybeütközőt tenni. A jel bekapcsolása előttre időzíti két bankrabló – Ramirez és Michael Pitt - életük utolsó rablását, csakhogy míg az egyiküket a bosszú vezényli, addig a másik a történelemkönyvekbe akar bevonulni. A Netflix saját gyártású akciófilmjét telipakolták heist filmes klisékkel, de a játékidő is sokkal hosszabb a kelleténél: majdnem 2 és fél óra!

Forrás: NetFlix

 

The Cloverfield Paradox / God Particle (2018)

Három film, három műfaj, három megközelítés és három teljesen más minőség. Matt Reeves 2008-as Cloverfieldje tisztességes szörnyfilm volt a szokásosnál nagyobb hype-pal, ami arra is jó volt, hogy a Colverfield szó valamiféle branddé váljon a szuperproducer J.J. Abrams számára. Erre a „márkára” épült a zseniális a Cloverfield Lane 10 is, amiben három túlélő egy atombunkerben várja ki a szörny pusztítását – ami lehet, hogy nem is létezik – majd jött a ráadás. Ami egy űrállomáson játszódik, ahol egy részecskegyorsítót akarnak beüzemelni, hogy megoldják a Föld energiaellátását, de valami szörnyűség történik, aminek nagyon nagy Alien utánérzése van, ugyanakkor van annyira eszement, ami egy bizonyos ponton túl már szórakoztató. Kritikánk a filmről ITT olvasható.

Forrás: Netflix

 

Death Note (2017)

Tsugumi Ohba és Takeshi Obata azonos című mangájából több japán film is született, rendkívül népszerűek lettek - naná, hogy Hollywoodban valaki azt gondolta, ebből ő is csinálhatna egy valag pénzt. Nem is kellett sokat gondolkodni, átírtak pár dolgot, és itt egy sokat szekált amerikai gimnazista (Nat Wolff) talál egy rejtélyes jegyzetfüzetet. Akinek beleírják a nevét, az meghal. A remake-et jegyző Adam Wingard nem egy tehetségtelen rendező, ő készítette a The Guestet és a Godzilla Kong ellent is, a Death Note esetében viszont

túltolta az öncélú vérontást,

a cyberpunk vizualitást és a szintis soundtracket – és az eredeti mangák hangulatát még véletlenül sem sikerült megidézni. Helyette kapunk valami nagyon furcsa dolgot, ami elég hektikus, furcsán hangulatos, és nagyon színes valami, amiben ráadásul a szupercuki, iszonyatosan helyes Margaret Qualley is játszik.

Forrás: Netflix

 

Bye Bye Man - A Rettegés Neve (201 7)

Amikor három diák beköltözik egy hangulatos, ódon házba nem messze az egyetemüktől, nem is sejtik, milyen hátborzongató titkokkal kell szembenézniük. Először furcsa érmékre, később egy baljóslatú üzenetre bukkannak egy éjjeliszekrény fiókjában. Majd miután szeánszot tartanak a házban, elszabadul a pokol: betegség, hallucinációk, és végül halál. De komolyan, annyi horrorfilm után ki olyan hülye, hogy szeánszot tartson egy ódon régi házban? A Bye Bye Man tényleg csapnivaló, annyiban viszont nagyon is szórakoztató, hogy nézése közben az összes horrorfilmes klisét kitárgyalhatjuk, mert tényleg MINDET felhasználták. Kritikánk a filmről ITT olvasható.

Forrás: Netflix

 

Jem and the Holograms (2015)

A nyolcvanas években futott rajzfilmsorozat alapján készült, de annak alapötletét teljesen elvető musical, vagy micsoda, az interneten megszerzett hírnév múlandóságáról, a sztárlét visszásságáról akar mesélni nekünk egy fiatal lány, Jerrica (Aubrey Peeples) sorsán keresztül. Jerrica felvesz egy dalt, csak magának, de a húga kiteszi a netre, ahol szenzáció lesz, így és a testvéreivel közös zenekar szerződést kap egy lemezcégtől, és sztár faragnak belőle. A történet minden lépése kiszámítható, de olyan, mint egy nagyon színes, nagyon édes rágógumi: van íze és teli van életkedvvel. A zene nem való mindenkinek, de fiatal lányok élik meg a világ ÖSSZES érzelmét másfél óra alatt, amiben azért van valami lenyűgöző.

Forrás: Netflix

 

365 nap (2020)

2020-ban az egész világon ez volt a Netflix legnépszerűbb tartalma, és nem véletlenül emlegették úgy a lengyel bestsellerregény alapján készült 365 napot, mint „a szegény ember Szürke ötven árnyalata”.  Massimo (Michele Morrone), a szicíliai maffia ifjú vezére épp hogy csak átvette meggyilkolt apja gengsztervezéri pozícióját. Laura (Anna Maria Sieklucka) egy varsói luxushotelben értékesítési igazgató, és épp egy szicíliai nyaraláson próbálja megmenteni zátonyra futott kapcsolatát. Csakhogy a sziget ura elrabolja Laurát, és 365 napon keresztül fogságban tartja. A dögös Laura ezalatt nyilván nem marad közömbös a szintén dögös maffiavezér iránt. Utánérzet, persze, gyenge minőség, naná, de ennyi néző aligha tévedhet, az erotika pedig jóval kézzelfoghatóbb, mint az eredetiben – jön is a folytatás.

Forrás: Netflix

 

Jiu Jitsu (2020)

Azt ugye nem gondolta senki komolyan, hogy egy ilyen listán nem szerepel egy Nicolas Cage film sem, ugye? Több „remek” alkotás közül választottunk, nagyrészt azért, mert ez a leghibbantabb a sok hibbantság közül. Adott egy Jiu Jitsu testvériség, amely a Föld megvédésére esküdött fel. Hogy ki ellen? Az űrből érkező vadászok ellen, akik hatévente tesznek nálunk látogatást. Nem, nem a Predator-filmek egyikéről van szó, sőt, az idegen úgy néz ki, mint egy beöltözött Power Ganger rajongó a ComicConon, és az egésze egy nagy harcművész sci-fi katyvasz, amiben azért ott van a műfaj veteránja, Frank Grillo és a muay thai mestere, Tony Jaa. A film óriási bukta lett, 25 millió dollárból százezret hozott csak vissza, de így talán még viccesebb nézni.

Forrás: Netflix