Kösz a tájékoztatást - ez nekem valahogy nagyon erõltetettnek érzõdik, olyan belemagyarázós! Hiszen nekem a Fidelio elsõsorban a hûségrõl szól, de persze mindenki azt lát bele, amit akar. Szegény Beethoven már biztosan nem fog tiltakozni...
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de a Fidelio-ban mit keres egyáltalán Jézus?
Az a borzasztó, hogy az ilyen rendezéssel mindenkit elriasztanak a még igazán nagyszerû operáktól is. Valaki már megmagyarázhatná, mire fel a mindenáron való, erõszakos modernkedés?
Múlt héten láttuk a Fideliot. A rendezés nekem túlságosan is modern volt. Amikor bejött Jézus a szívén egy általában vidéki búcsúkban kapható, bóvli, villogós játékkal, azt hittem, rosszul leszek. Volt lézerkard is meg minden... :) (Igazán operába nem illõ dolgok. Kiváncsi vagyok, ezzel a rendezéssel kiket szeretnének megfogni. A fiatalokat, az idõsbbeket? Ha magamból indulok ki, a fiatalokat biztosan nem.) De a zene fantasztikus volt, Leonóráról nem is beszélve. A csodás zene feledtette velem a nekem nem tetszõ rendezést.
Szegény Beethoven, biztosan forog a sírjában. :(
Unokatesóm szerint, ha most írna egy operát, 100 év múlva rúdon táncolnának a szereplõk. :D Remélem, idáig nem jutunk el!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások