Szerintem napjaink legjobb magyar filmrendezõje. Még akkor is, ha csak nõ))): Tudott 56-ról jó értelemben vett profizmussal látványos filmet forgatni. A "Kaméleon" pedig nagyon mellbevágó film volt. Napokig a hatása alatt voltam.
Kedves Krisztina, nem tudom, hogy olvas-e hozzászólásokat, de szeretném elmondani, hogy bár nagyra tartom a munkásságát, most kicsit féltem, mert szerintem túl merész volt a témaválasztás. Nagyon drukkolok, hogy az emberek megértsék az üzenetet, és tanuljanak belõle. Tisztelettel, Nasca
Én õszintén szólva nem értem a nagy rajongást ezért a nõért.
Az, hogy nõként ilyen sikeres még adhat valami értelmet neki, de vannak más magyar nõi rendezõk, akik szerintem sokkal jobb (és szerintem még mélyebb) filmeket alkotnak, még ha õk nem is olyan ismertek. Pl nekem sokkal szimpatikusabb Kocsis Ágnes (A Pál Adrienn c. filmje Cannes-i díjat nyert), vagy Enyedi Ildikó, vagy Deák Krisztina. (Most hirtelen õk jutottak eszembe).(Plusz nálam nem csak nõi rendezõben vannak jobban itthon).
Meg az is érdekes, hogy sokan azt állítják, hogy attól, hogy egy rendezõ filmje közönségsiker lesz még nem biztos, hogy a rendezõ és a film is jó. Merthogy lehet a siker mindössze a jó reklám, stb eredménye is.
Amit elismerek benne, az az, hogy azért volt egy-kettõ (bár egy olyan 5-nél több nem hiszem) ismeretlen, de tehetséges hazai színész, akit ha õ nem rak be a filmjébe talán sose lesznek ismertek.
Szerintem semmi extra nincs a három filmjében (Csak szex, Szabadság, Kaméleon) azt leszámítva, hogy mindben benne volt az unalmas Csányi, meg esetleg az, hogy felismerte milyen jó színész Nagy Ervin és Hámori Gabi és fõszerepet adott nekik a Kaméleonban.
Részemrõl kb ennyi, nem fogok csodálkozni, ha valakinek nem tetszik a véleményem.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások