Egy fiatal nő az élet küszöbén, amikor dönteni kell. És szinte mindig rosszul dönt. Ő filmünk hőse. Feleségül megy egy többszörösen visszaeső tolvajhoz, fiút szül neki, de férje ismét a börtönben köt ki. Egy barátjuk karjaiban keres vigaszt, de a pótférj is bűnöző, és nemsokára lebukik. Ezután egyre rövidebb kapcsolatok jönnek különféle férfiakkal, akiktől csak futó gyönyört remélhet. Amikor a kisfia eltűnik, ráébred élete kilátástalanságára...
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Remek, mint nagyjából Ken (itt még Kenneth) Loach szinte minden filmje, egyben kitûnõ alkalom arra, hogy megnézzük, milyen világban született meg a beatzene a hatvanas évek Angliájában. A film persze, nem errõl szól konkrétan, hanem tényleg egy "buta tyúkról", de olyan perfekt módon mutatja be Loach már itt is a korabeli társadalmi környezetet, az angol városok munkásnegyedeit, jellegzetes karaktereit, pubjait, stb., hogy kordokumentumként is nagyszerû élmény a film.
Helló mindenkinek! Nagyon régen a Filmmúzeumban láttam a filmet. Nagy hatással volt rám, mert egy akkor számomra teljesen ismeretlen és nagyon távoli világot mutatott be, nem cukormázba burkolva. Ebbõl a filmbõl és még számos angol alkotásból összeállt a "nyugat"- ról alkotott képem. Egyúttal tetszett az a filmes megfogalmazása az életnek,ami ma sajnos egyre ritkább.A film magyar címét már akkoriban is cikizték, ugyanis az angol szlengben a poor cow annyit tesz,mint nálunk a buta tyúk, vagy az ostoba liba kifejezés. Ezért a szószerinti fordítás kissé béna és röhejes is.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások