A kereskedelmi célcsoportban. A teljes lakosság körében a második legalacsonyabb nézőszámot produkálta a műsor a szezon adásai közül.
Múlt héten több nagy tévés produkció is véget ért: Tóth Dávid kihirdette, ki lett számára a Nagy Ő, valamint az RTL Klubon is véget ért a 10. jubileumi X-Faktor. A hét legnézettebb műsora az X-Faktor döntője volt, mind a teljes lakosság, mind a kereskedelmi célcsoportban ezt nézték a legtöbben a héten. Ha azonban az X-Faktor adásait egymáshoz hasonlítjuk, akkor az eredmény: a 18 és 49 év közöttiek körében az X-Faktor döntőjét nézték a legkevesebben az évad adásai közül, szám szerint 363 682-en. A teljes lakosság körében pedig a szezon második legalacsonyabb nézőszámát produkálta a döntő, vagyis úgy tűnik, a végére igencsak kifulladt a műsor. Ugyanakkor meg kell jegyeznünk, hogy még ezekkel a csökkenő számokkal is tudta hozni hétről hétre az elsőséget a műsor, 11. hete letaszíthatatlan a nézettségi lista első helyéről a kereskedelmi célcsoportban.
X-Faktor nézőszámok, közönségarányok
18 és 49 év közöttiek teljes lakosság
40. hét 481 030 néző; 29,7% SHR 1 056 298 néző; 25,6% SHR
41. hét 559 409 néző; 35,7% SHR 1 129 492 néző; 27% SHR
42. hét 518 437 néző; 31,8% SHR 1 062 891 néző; 25,2% SHR
43. hét 480 359 néző; 32,1% SHR 1 039 098 néző; 25,3% SHR
44. hét 460 557 néző; 29,6% SHR 892 589 néző; 22,6% SHR
425 498 néző; 24,8% SHR 885 892 néző; 19,3% SHR
45. hét 466 418 néző; 28,9% SHR 916 524 néző; 21,4% SHR
408 648 néző; 24,2% SHR 857 634 néző; 18,5% SHR
46. hét 436 868 néző; 29,8% SHR 853 079 néző; 22,5% SHR
47. hét 371 352 néző; 23,9% SHR 909 851 néző; 22,3% SHR
48. hét 401 014 néző; 26,4% SHR 871 056 néző; 22,2% SHR
49. hét 379 474 néző; 25,7% SHR 874 071 néző; 21,7% SHR
50. hét 363 682 néző; 25,2% SHR 853 847 néző; 22,6% SHR
A TV2 A Nagy Ő című társkereső realityjét csak két hetesre tervezték, de a számok alapján még egy pár hétig el zakatolhatott volna viszonylag magas nézőszámokkal: míg az első héten egy adást átlagosan 176 833-an követtek figyelemmel a kereskedelmi célcsoportban (13,4% SHR), addig a múlt héten, vagyis a műsor második hetében ez a szám már felkúszott 216 873-ra (16,6% SHR), ami jelentős növekedés. A teljes lakosság körében az első héten 543 776-an nézték az adásokat (15,2% SHR), a második héten viszont már 589 271 volt a nézőszám (16,8% SHR). Vagyis arányaiban a kereskedelmi célcsoportban nagyot nőtt a nézettség.
A Farm VIP, a TV2 gazdarealityje is tartja magát, olyannyira, hogy a 18 és 49 évesek körében a nézettségi lista második (255 127 néző) és harmadik helyén (237 880 néző) a műsor szerdai és csütörtöki adásai állnak, a Konyhafőnök VIP legnézettebb adása 225 220 nézővel az ötödik helyre tudott beérni. Ebben a célcsoportban egyébként A Nagy Ő utolsó adása a hetedik legnézettebb műsor volt a héten 216 873 nézővel és 16,6 százalékos közönségaránnyal.
A teljes lakosság körében a Farm VIP a második, harmadik és negyedik helyet is elfoglalja a nézettségi listán, ebben a korcsoportban a Konyhafőnök VIP már labdába sem rúghat: míg a Farm VIP adásait átlagosan 760 169-en nézték múlt héten (17,9% SHR), addig a Konyhafőnök VIP átlagos nézőszáma 555 693 volt (14,5% SHR), vagyis nagyon elhúzott a TV2 realityje a celebszakácsok mellett.
A Konyhafőnök viszont a kereskedelmi célcsoportban javítani is tudott az előző héthez képest, és itt a Farm VIP-pel szemben nincs akkora lemaradásban: Farm VIP: 217 683 néző; 15,1% SHR – Konyhafőnök VIP: 213 469 néző; 15,6% SHR.
A kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben mért közönségarányok küzdelmében is egyre kiegyenlítettebb a verseny: az RTL Klub vezet 15,1 százalékkal, a TV2 12,7 százalékkal, csak kicsit lemaradva a második helyezett. Az, hogy a hétköznapokat az RTL Klub nyeri a főműsoridős vetélkedésben, annak is köszönhető, hogy a 19 órakor kezdődő Fókuszt sokkal többen nézik, mint a TV2-n a Tények Pluszt, és az RTL Híradó is népszerűbb, mint a Tények (bár a hírműsorok még nem tartoznak a főműsoridős műsorokhoz). A szombat természetesen az RTL Klubé lett, köszönhetően az X-Faktornak, a vasárnapot viszont a TV2 húzta be a Halálos iramban: Hobbs & Shaw című filmmel.
A héten véget ér A Konyhafőnök VIP és a Farm VIP, kezdődik az ünnepi szezon, amikor a tévécsatornák a betárazott filmekkel szórakoztatják a nagyérdeműt, hogy aztán januárban magasabb fokozatba kapcsoljon a nézőkért való versengés a sorozatok, realityk új évadaival. Hogy mást ne mondjunk, januárban jön a Keresztanyu és az Exatlon új szezonja is.