Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
danek87
aug. 26. 21:56:45
A Kegyvesztettel már leírta magát nálam a rendező... talán meglesem de ha ez is olyan színvonalon mozog.. hát..
Én ilyen szart......Komolyan ritkán értékelek filmet, de akinek van bármi jobb dolga, -és jobb dolog alatt értem akár a pók falon mászásának bámulását is- az ezt nem nézi meg.
Bárgyú Zs kategóriás szenny, nem is hiszem, hogy mostani a film.
Annyira ciki a faszi, ahogy játssza a nagy nőcsábászt, hogy én éreztem magam kellemetlenül. Kelly R. meg elvileg ugye sztárügyvéd, de kb. egy 5 éves szintjén kommunikál, mert persze az ügyfele minden mondatától ki kell facsarnia a bugyiját. Jííj. Komolyan fájó, de olyan szinten, hogy már-más sajnálom őket. Nevem nem adtam volna ilyen filmhez. De ez van, ha az ember nem színész, csak úgy tesz.
Aki megnézi, az számítson rá, hogy azért jókat fog röhögni kínjában, és minden klisés lépést előre fog tudni.
Négeres, jogi krimithriller, Kelly Rowlanddel a főszerepben, Tyler Perry rendezésében – ez utóbbit vagy 50-szer tolja az arcunkba a filmeleji stáblista. Az alkotás egy darabig szépen építkezik, aztán lassan, de biztosan egy klisékkel televágott, fárasztó képsorokkal tarkított, sokszor irdatlanul bénán rendezett katyvasz válik belőle.
Fontos hangsúlyt kap a főhősnő férjének toxikus pszihócsaládja, amelyben az anyós a legszemetebb, aki természetesen fehér. A sztorin végigfutó politikai szálnak köszönhetően, sztárügyvédnőnk kis időre egészen érdekes szembenállásba keveredik a sógorával. A perverziókban is bővelkedő történetet tovább bonyolítja a gyilkossággal vádolt, alfának beállított feka művészember (Trevante Rhodes teljesen hiteltelen alakításában), kinek semmi kémiája nincsen a főkarakterrel, ráadásul tartozik hozzá egy röhejes baszásjelenet, persze nyálas-érzelmes zenére, mint a 365 napban és társaiban.
Akadnak jobb fordulatok, ám leginkább kiszámítható megoldásokkal + dühítően nagy baromságokkal operál a forgatókönyv. A fináléban érzékelhető némi feszültség, viszont előtte meg utána is szétcsúszott szekvenciák váltogatják egymást. Mindezek ellenére a a sötét, egyben neonfényes képi világ igényesre, valamint dögösre sikeredett.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások