Meglepően jól sikerült a Niki Caro rendezésében, Jennifer Lopez főszereplésével készült akciófilm, amelyben a sztár egy kiskamasz lányát védő egykori bérgyilkost alakít. Kritika a Netflixen látható Anyáról.
Volt idő, amikor félig-meddig lemondtunk a Hatodik érzék rendezőjéről, de az elmúlt években újra a régi formáját hozza, nem véletlen vagyunk kiélezve az új filmjére.
Pablo Larrain megannyi sikeres, hazája közelmúltjának történetét feldolgozó munkája és egy jól sikerült hollywoodi kitérő után döntött úgy, hogy újra otthon dolgozva jól összezavarja a nézőket és a kritikusokat.
Kissé meglepő, hogy ma, 2020-ben egy, Fidel Castro Kubájával teljes mértékben szimpatizáló és az országnak dolgozó kémeket dicsőítő film kerül a mozikba, de mi van, ha igaza van?
Emlékszem, amikor Karlovy Vary Filmfesztivál díszvendége volt az apró mexikói színész, nagy tiszteletben álló magyar filmesztéta hölgyek is sikítozva rohantak az elsötétített autó után, amiben ült. Bezony!
Olyan, mint egy valóságshow, csak a kiesők ezúttal golyót kapnak valamelyik létfontosságú szervükbe, avagy hogyan fordulhat a migrációs folyamat véres valóságba.