A világ főleg a hollywoodi háborús filmeket ismeri – vagy éppen ugyanazt szovjet, majd orosz verzióban –, pedig Ázsiában is készülnek izgalmas, nagyszerű alkotások!
Az Előző életek című amerikai-dél-koreai romantikus dráma az év legszebb filmje. És ezt azért lehet már most, így 2024 elején kijelenteni, mert bármelyik évé az lenne. Kritika.
A sztároknak is ki kell csengetniük valamiből a rezsit, így ha jön egy jól fizető külföldi meló, akkor sokan elfogadják, még akkor is, ha az semmiféle művészi kihívást nem tartogat számukra.
Jöhet egy kis borzongás? Listába szedtük az elmúlt bő 90 év legizgalmasabb thrillereit, hiszen ezt a műfajt rengetegen szeretik. Nem olyan véres, mint a horror, de ugyanúgy lehet rettegni rajta, és gyakran nem kevés társadalmi mondanivalóval is bír.
Bár feltűnően sok a hasonlóság a John Wick-filmekkel, a szintén a bérgyilkosok világában játszódó Boksoon kettős életének saját stílusa, fanyar humora és egy családi szála is van, de attól még nem kevésbé kemény.
Sajnos ez nemcsak az előnye, de a hátránya is: a Netflixen hasító JUNG_E semmivel sem több, mint a Robocop és a Terminator 2 olcsó, ázsiai koppintása.
A valaha készült legdrágább koreai produkció olyan, mintha cipőkanállal egy filmbe préseltek volna négy teljesen különböző filmet különböző korokból, de azért vannak vicces, izgalmas és szerethető részei.
A 30 millió dollárból évekig készülő Alienoid története eléggé hasonlít a John Travolta-féle Háború a Földönére.
Az angolosan csengő Carter cím ellenére egy újabb dél-koreai akcióőrületről van szó, ami annyira felpörgetett és olyan brutális, hogy Tom Cruise még hasonlót se tudna, de biztos szeretne!
A netflixes dél-koreai akcióthriller csavaros és izgalmas kémtörténet, amelyben állig felfegyverzett, semmitől sem visszariadó titkos ügynökök igyekeznek túljárni egymás eszén, de ha az nem megy, jön a nyers erő!
Hwang Dong-hyuk K.O. Club munkacímmel egy Killing Old People Club című produkciót fejleszt, Umberto Eco regénye alapján.
Egy vonat teli zombival. Nem, nem a hétvégi balatoni járatról beszélünk a nyár közepén, hanem a 2010-es évek egyik legjobb horrorjáról, egy új klasszikusról a zombifilm műfajában, amely kapott már folytatást és kap amerikai remake-et is.
A The Medium egy dél-koreai író-producer és egy thai rendező közös munkája, amely a legjobb ázsiai horrorfilmes hagyományokat követi. Már az előzetesen össze-vissza sz*rod majd magad!
A Netflix új koreai horrorja, A nyolcadik éjjel főhőse egy szerzetes, aki egyik kezében imafüzérrel, másikban baltával vadászik egy több ezer éves szellemre. A balta a hatásosabb.
A dél-koreai gengszterfilmek azért olyan szenzációsak, mert rendre olyan főhősük van, aki a saját életét sem becsüli túl sokra, mégis van gyenge pontja, amihez adjunk hozzá olyan parádésra hangszerelt leszámolásokat, amit csak arrafelé tudnak.
Három régi haver egy utolsó nagy balhéba kezd, hogy maguk mögött hagyhassák a lepusztult jövőbeli Koreát, de a maffia túl nagy falat nekik. Vagy mégsem? Torokszorítóan izgalmas tanulmány a barátságról a Netflixen, nagyon sok fegyverrel.
Az 57 éves férfi (akinek a ténykedését a rendező A halál jele című 2003-as thrillerben jelenítette meg) nem érti, hogy miért nem kapták el korábban, hiszen ő különösebben nem is próbált bujkálni a rendőrség elől – többször ki is kérdezték.
A 2016-os Zombiexpressz folytatása kicsit vérszegény lett, ami egy horrornál nem is kicsi gond, de a folytatás hoz annyi energiát, hogy a kipusztult Koreába visszatérő hőseinknek drukkolni tudjunk.