A Saturday Night Live gegcsapata ezúttal a Temut, a Sheint és a többi dömpingáras kínai webshopot figurázta ki.
Hihetetlenül vicces, ugyanakkor nagyon is elgondolkodtató vírusvideó szántja fel éppen az internetet: Jake Gyllenhaal a Saturday Night Live új reklámparódiájában a Temut, a Sheint és a többi, nevetségesen alacsony áron fast fashion ruhákat áruló, jellemzően kínai székhelyű, de a világ minden pontjára szállító webshopot figurázta ki.
Az élcelődés tárgyát képező, kitalált Xiemu vállalat cool arcokkal reklámozott, coolnak kinéző termékei valójában silány minőségűek,
de ezt a negédes hangú narrátor mindig elüti valami jópofasággal, ahogy nem nagyon kerül szóba az sem, hogy az ilyen dömpingáron kínált ruhákat és ékszereket nagy valószínűség szerint politikai foglyok vagy gyerekmunkások készítik éhbérért...
A bejegyzés megtekintése az Instagramon