Angelina Jolie, Stephen Hawking, Bob Dylan és Madonna számára is volt az a pénz.
Többször foglalkoztunk már azokkal a kínos reklámokkal, amelyeket a leendő sztárok kénytelenek voltak elvállalni a karrierjük kezdetén. (Először itt, aztán itt, és egy harmadik cikkben a Jóbarátok szereplőire fókuszáltunk.) Abban nincs is semmi különös vagy szégyellnivaló, hogy egy kezdő színész reklámokkal egészíti ki a keresetét, az viszont rejtély, hogy a már befutott és anyagi javakban dúskáló sztárok miért vállaltak el olyan ócska reklámokat, mint az alábbiak.
Ashton Kutcher, az indiai
2012-ben Kutcher jó ötletnek tartotta barnára mázolt arccal egy bollywoodi producert alakítani egy PopChips reklámban, amit persze gyorsan el is kellett tüntetni az online felháborodás hatására.
Iggy Pop, az autóbiztosítás-nepper
Iggy a kicsire nem adunk jelszót követve nem egy, hanem legalább egy tucat reklámjában szerepelt a Swift Cover nevű autóbiztosítási cégnek, és persze félmeztelenül, mert miért ne.
Stephen Hawking és a Jaguár
Az univerzum legnagyobb rejtélyei: mi az idő, mi a tér, kik vagyunk mi, hogy kerültünk erre a bolygóra – és mit keresett a világ legintelligensebb embere egy Jaguár-reklámban? (Amit egyébként A király beszéde és a Macskák Oscar-díjas rendezője, Tom Hooper készített.)
Jerry Seinfeld és Bill Gates, a komédiások
Az sem kis rejtély, hogy az amerikai szórakoztatóipar egyik leggazdagabb figurája, Jerry Seinfeld miért mondott igent arra, hogy a Microsoft vezérével, Bill Gatesszel bohóckodjon a Windows Vista reklámjában, vagy hogy mi köze a cipőboltos jelenetnek a szoftverhez.
Madonna, a sárkányölő
Ez az 1995-ös opusz még a vállalhatóbb reklámok közé tartozik, igaz nem a vizuális trükkjei miatt, mert az inkább az Űrgammákat idézi. A kimonóba öltözött Madonna a japán Takara Liquort reklámozva lemészárol egy aranysárkányt, persze csak erőszak nélkül, stilizálva.
Antonio Banderas és a tyúk
Banderas Olaszországba ment el haknizni, a pékárukkal foglalkozó Mulino Biancónak forgatott jó pár reklámot. Az egyik legabszurdabb filmben egy kenyeret promotál úgy, hogy közben egy csirkéhez beszél.
Jamie Oliver és a mirelit
A sztárszakács a friss alapanyagok és az egészséges ételek szószólója, mi sem természetesebb tehát, hogy nevét és arcát adta a brazil Sadiának, amely a világ vezető fagyasztottélelmiszer-gyártói közé tartozott. (2008-ban az óriási veszteségeket felhalmozó társaság egybeolvadt fő versenytársával, a Perdigãóval, és megalakította a BRF - Brasil Foods céget. 2017 márciusában kiderült, hogy a BRF feldolgozott rothadt húst értékesített, ami világszerte visszahívásokat eredményezett.)
Bob Dylan és a fehérneműk
A legendás zenész úgy volt vele, hogy bármihez nem adja a nevét, ezért csak 2004-ben, 62 évesen került sor a debütálására – egy Victoria’s Secret reklámban, ahol az aláfestő zenét is ő szolgáltatja, és meg is jelenik pár pillanatra, hogy a 24 éves Adriana Lima modellen legeltesse a szemét.
Angelina Jolie luxusa a harmadik világban
A színésznő a szívén hordozza az elmaradt régiók ügyét, így érthető, hogy a 7 ezer dolláros Louis Vuitton-táskát épp egy kambodzsai mocsár közepén reklámozta.
Nicolas Cage Japánban
Nic Cage Japánban forgatott reklámjai nem annyira őrültek, mint amennyire gondolnánk… hanem sokkal őrültebbek. A pacsinko nevű játékgéphez forgatott kisfilmeken látszik, hogy a sztár élvezte, hogy önfeledten bohóckodhat, de a YouTube-ra kommentben érkezett egy olyan megfejtés is, hogy „Nic Cage csak a szokásos napi rutinját végezte, amikor néhány japán filmes lekapta őt, és úgy döntöttek, hogy a felvételt termékek reklámozására használják fel.”
via: Cracked