A szerelem univerzális. Sőt, a kortárs média által sugallt kép szerint a szerelem az a szenvedély, érzés vagy állapot, ami körül a nők élete nagymértékben szerveződik. A tánc és performance határán egyensúlyozó egészestés előadásban a szerelem és annak különböző megjelenési formái kerülnek bonckés alá. A Harlequin ponyvaregények egy olyan idealizált romantikus világot ábrázolnak, amelyben pretty woman-szerű nők epekednek macsó külsejű férfiak után. Ez a reláció vagy magától értetődő, vagy szinte illuzórikusan elérhetetlen, ám annál kívánatosabb. S bár ezek a regények egy speciális közönségnek szólnak, értékszemléletük ugyanúgy megtalálható a populáris kultúra más területein is. Michael Hardt politikai filozófus a szerelemről/szeretetről mint politikai fogalomról beszél, amit - a szenvedéllyel ellentétben - aktív cselekvésként, termékeny erőként jellemez. Az előadásban nagy szerepet kapnak a ponyvairodalom világához, s ezáltal közvetve a romantikus, idealizált szerelemhez is kapcsolódó, humoros, giccses, olcsó tárgyi elemek. A koprodukcióban részt vevő táncos-koreográfusok Európa négy különböző országából érkeztek, s ebben a felállásban most először dolgoznak együtt.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások