[...] Egyelőre kevesen merték igazán megérteni, a jövő nemzedékek talán majd sóvárgó tekintettel kutatnak minden nyom után, hátha föllelnek néhány kéziratlapot, amely mindenki más figyelmét elkerülte addig.
[...] Különleges szerző és különleges rendező találkozásából ritka letisztult - és mindkettőjükhöz hű - előadás született a Trafóban: a szöveg, a szituáció, a színész, az akció és az "egyéb színpadi eszközök" homogenitásának mintapéldája." (Upor László, Ellenfény)
Elátkozott közért: ártatlannak látszó, elhagyott hely. Megvannak még a rendes élet nyomai. Vásárolni már nem lehet. A mindennapi élet helyére beköltözött a tisztítótűz? Vagy a pokol? Akik most lakják: hét ember. Bent rekedtek az utolsó zárás után, vagy a világ jól működőnek tartott része elől húzódtak ide. Mi kényszeríti őket, hogy itt éljenek? Benti életük társasjáték része. Kik vannak még rajtuk kívül? A szűkszavú jelenetsorok sok választ adnak. Sarah Kane bizarr humorral egy elhagyott egyetemet választott helyszínül, amely egy koncentrációs táborra hasonlít leginkább a történések alapján.
A(z) Trafó előadása
Hozzászólások