A szerelmi háromszögeket nem tudjuk megunni. Saját életünkben újra meg újra el akarjuk kerülni, de a színpadon újra meg újra látni akarjuk. Hogy mások hogy bírkóznak meg vele, hogy ki kit választ, vagy hogy ki kit kényszerít választásra, hogy küzdenek-e egymásért vagy egymás ellen a résztvevők, ha igen, milyen a küzdelem: véres vagy civilizált, és hogy a szerelem végül győz-e, s ha igen, melyik... A Colombe is ilyen szerelmi-háromszög történet, amelynek tétje egy gyönyörű fiatal lány birtoklása. Csak éppen, míg a háromszög másik csúcsa a klasszikus séma szerint az imádó és viszontimádott férj, a Harmadik nem egy másik férfi, hanem maga a szörnyűséges és imádott Színház, és annak élén a férj anyja, a szintén szörnyűséges és egyszerre imádnivaló színésznő, Alexandra... A küzdelem vérre megy és eredménye egyetlen nézőnek sem lehet közömbös...
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások