Mirr-Murr, a kandúr elindul világot látni s találkozik Oriza-Triznyákkal. Elhatározzák, hogy kóbor macskák lesznek, és leteszik a három próbát, hogy beléphessenek a Kóbor Macskák Világszervezetébe. Az első próba: meg kell zavarni a tűzoltózenekart muzsikálás közben. A második próba: a kéményen kell csücsülni, amíg le nem megy a nap. A harmadik próba: farkasszemet kell nézni egy kutyával, amíg tízet számolunk. Sikeresen leteszik mind a három próbát, megkapják a titkos jelet és elindulnak a Nagy Odvas Kéményhez, ahol a kóbor macskák üléseznek. Útközben Oriza-Triznyákot elcsábítja a kártya szenvedély, de Mirr-Murr célhoz ér, bátor viselkedéséért a kóbor macskák helyettes vezetője lesz.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások