Titkos küldetés / Elkülönítés

amerikai akciófilm-sorozat, 21. rész

Értékelés:

33 szavazatból
Szerinted?

Értékelés:

33 szavazatból
Szerinted?

Az aktuális rész ismertetője: A mexikói határnál tűzharc bontakozik ki az embercsempészek és a határőrség között. A határsértési incidens mérlege 9 halott, köztük a határőség emberei. A helyszínelés során megállapítják, hogy az illegális bevándorlók között Al Kaida tagokat is amerikai földre akartak csempészni. Egy szupertitkos küldetést fontolgatnak az amerikaiak, melynek során egy különleges alakulat kiiktatná Nestor Sanchezt, a mexikói határvidék szervezett bűnözésének fejét. A csapatot elkülönítik, a külvilág információinak kizárásával az akcióra készülnek.

A műsor ismertetése: Amerika biztonsága a Pentagon öt gyűrűjében dolgozó férfiaktól és nőktől függ. Mielőtt a Földön bármilyen katonai akciót indítanak, a legkülső, E-gyűrűben kell a hadműveletet megtervezni és jóváhagyni. Jim Tisnewski őrnagy új munkatárs az E-gyűrűben, aki a hadszíntéren szerzett tapasztalatával egészen új szemléletet hoz a szervezet életébe. Felettese, a veterán McNulty ezredes fiatal beosztottja lelkiismeretes, ám korántsem veszélyes megoldásait is támogatja, még ha ez rendszeres súrlódáshoz is vezet a vezetőkkel.

Egyéb epizódok:

Stáblista

Hozzászólások

Szerinted?
sztinka 2011 márc. 20. - 11:50:03 Előzmény J
Persze, ezt senki nem vitatja, de egyedül lehet õk sem bírtak volna a németekkel. Nem? Szóval azt akartam mondani, hogy ne minden arról szóljon már, hogy az amcsik így, meg úgy... Õk se mindenhatóak.

Ami az olaj árakat illeti: atrnatív energia források. És lehet, hogy ez már rég elterjdt és mindennapos lenne, de valamiért nem.
sztinka 2011 márc. 20. - 11:43:27 Előzmény Harv
Nyugi haver, stresszes vagy? vagy amcsi részvényeid van? Én nem rühellem õket, de ne csináljunk úgy, mintha õk lennének az atyaúristenek... Amit írtál, az olyan, mintha csak két választásom lenne: vagy az amik, vagy maga az antikrisztus viágvége a köbön? ne már! Ez az igazi szûklátókörûség!!!!!! Azt már meg sem kérdezem, hogy jön ide a magyarok alázása (eltekintve annak esetleges jogosságatól), hiszen én errõl nem írtam semmi hasonlót.

És csak mellékesen: azok, akik nyugodttá teszik mindennapjaid,azok (az amik), kiírottak egy egész õslakosságot és emberek százezreit kényszerítették rabszolgaságra. Lehet hogy ez nem ma volt, de páran emlékeznek rá. De gondolom megint én vagyok a nyomorék és nem te?
petrob 2010 márc. 15. - 14:23:16
Még nem láttam a filmet. Pedig ezt is biztosan sokadjára ismétlik.
offtopic
Harv 2010 márc. 02. - 17:03:55 Előzmény sztinka
Hát szerény történelmi ismereteim alapján azt mondanám: valóban nem õk nyomták le egyedül, bár mielõtt beléptek volna, a "fricek" csak mentek elõre és eléggé leszarták hogy ki mondja a határon hogy "sztoj". Az a mentalitás meg hogy mindenki rühelli az amikat eléggé nagy nyomorékságra utal. Ok irak lerohanták az olajért...naés?? Legalább próbálják egy józan gondolkodású nemzet látszatát kelteni és azt mondják: "ááá nem is az olajért:)" Jobb volna ha Kína lenne a legnagyobb katonai erõ? Mindenkit belelõnének a tengerbe az emberjogi aktivistákkal meg a felállított európai bizottsággal együtt. Vagy az oroszok jobb arcok? Nem hinném... Az igazság az, ameddig az amcsik megkérdõjelezhetetlenül a világ legnagyobb katonai erejét képviselik, nyugodt vagyok. Hiszen hosszú ideje így van és mivel ez az állapot rám nincs kihatással, megfelel. De amint jön egy 'trónkövetelõ', üdv III.VH. és az nem volna faja. Oks a magyarok túlélik mert Szalacsiék megtervezik a bunkereket amik kiszedik a vízbûl az oxigént, elpusztíthatatlan grippen gépeink uralják a légteret és a sorkatonaság eltörlésében megedzõdött lakosság vigyázza majd határainkat...SZÁLLJON LE A FÖLDRE A SOK BAROM VÉGRE....
nedherla 2010 febr. 28. - 16:50:45
Lesz további évada vagy jövõ héten véglegesen vége lesz?
8/10
J 2010 febr. 28. - 16:25:18 8/10
Az 1-2. VH-t az amerikai gazdaság hatalmas termelékenysége és belépése a háburúba, döntötte el. A vietnámi háborút pedig nem a vietnámiak nyerték meg, hanem az amerikai lakosság hozzáállása vesztette el. Egyébként Szerbiában az erõdemonstráció elég sikeres volt, mert az oroszok egy ejnye-bejnyénél többet nem mertek mondani.
8/10
J 2010 febr. 28. - 16:10:05 8/10 Előzmény atti1974
Bocsánat, de én nem mondtam, hogy szoc. érzékenyek lennének az amik, de ha már iraknál tartunk, szerinted hol lennének az energia árak, ha mindenki hagyná, hogy az arabok a fejünkre nõjenek?
sztinka 2010 febr. 28. - 15:43:11 Előzmény J
Ez azért ebben a formában nem igaz, mert az 1. és 2. VH-ban az amcsik nem egyedül nyomták le a fritzeket... Ugye? Vietnámban ellenben szétverték õket. Vietnámban... pfff... Ráadásul a politikai és társadalmi helyzet is más. Hiszen "...töketlenkedõ angolok, franciák és németek..." itt laknak a szomszédban, Európában, míg az Usa a világ másik végén van és ez nem elhanyagolható a mindennapi élet során. Továbbá a szerb helyzetrõl még az is elmondtható, hogy eléggé orosz érdekeltségû, mert ugye mindannyian tudjuk, hogy a jugok a mai napig élvezik Moszkva politikai támogatását és ezt a Fehér Házban is tudják, ezért szívesen jönnek erõt demonstrációra, persze csak mértékkel. Szóval õk se olyan jó fiúk és nem is olyan kemények.

Atti1974-nek Irakkal kapcsolatban is igaza van, lásd az afrikai embertelen polgárháborúkat, ahol a mai napig írtják az embereket és amerika még csak nem is vesz róla tudomást. Bezzeg irak. Szánalmas.
2/10
atti1974 2010 jan. 18. - 23:12:55 2/10 Előzmény J
Teljesen más a szituáció!Egyébként koszovó hovatartozása is megérne egy"misét",ott a xv.század óta tolódik az etnikai egyensúly a muzulmánok javára,éppen a muzulmán sokgyerekes családmodell miatt.
De megmosolyogtató,hogy szerinted az amerókusok azért mentek irakba,mert olyan kurvára zavarta a szociális érékenységüket szegény irakiak sanyarú helyzete?
8/10
J 2010 jan. 17. - 16:11:19 8/10 Előzmény atti1974
Azt mond meg, hogy milenne itt a szomszédban a szerbeknél? A töketlenkedõ angolok, franciák és németek nem csináltak semmit, az amerikaiak idejöttek, szétcsaptak és nincs polgárháború. Lásd még I. és II. war!
Összes hozzászólás