Regős Ábel rendező és Nagy Borbála Judit grafikus készített egy kreatív technikákban gazdag analóg klipet, amiben filmre készített képek és szalagra rögzített jelenetek váltják egymást.
Csak úgy mint a 70-es évek legnagyobb reggae előadói - Steel Pulse, Aswad, Bob Marley and the Wailers - a Manaky is keveri a soul elemeket az autentikus reggae-vel. A zenekar tagok Budapest egyik legotthonosabb stúdióját üzemeltetik Csillebércen, Studio Einz néven, ahol a sok éves tapasztalat lehetővé tette számukra a vintage reggae “sound design” tökéletesítését, ami homlokegyenest ütközhet a rock dob hangzással, vagy a ma megszokott modern szintetizátor hangszínekkel, mivel Hammond orgona, Clavinet, Rhodes és analóg effektek dominálnak zenéjükben.
Első lemezük amellett hogy felvonultatta a reggae több alfaját (roots, lovers, rub a dub, stepper) tartalmaz Wu Tang Clan beütésű hip hop, és egy neo soul dalt is. Az utóbbi években rendszeresen találkozhattunk velük a Szigeten, vagy világzenei fesztiválokon (Palkonya Hangja, HUG Festival) de a Pontoon is megannyiszor teret adott a formációnak, ahol forró hangulatú koncertjeiken mindig ellazulnak és táncolnak az emberek.
A svájci Evidence Music kiadó gondozásában fog a közeljövőben megjelenni a második albumuk, aminek felvételét, keverését és masterelését is maguk csinálták. A most megjelenő “Don’t Act Like” a következő lemezük egyetlen soul dala, amihez egyik legjobb barátjuk Regős Ábel rendező és Nagy Borbála Judit grafikus készített egy kreatív technikákban gazdag analóg klipet, amiben filmre készített képek és szalagra rögzített jelenetek váltják egymást. A Manaky legtöbb számában olyan társadalmi problémákat feszeget mint a bevándorlás, az előítéletesség, de sokszor foglalkoznak az emberek közti kapcsolatokról és érzelmekről. Legújabb daluk a nem működő párkapcsolatokról szól, melyekben a hiúság és a megjátszás a valós érzelmeknél fontosabb szerepet töltenek be, ahol mindketten tudják, hogy nem működik, de a gyenge kötelék ellenére sem lépnek ki a játszmából.