Társkereső applikációját mutatta be a Cápáknak Szabó Balázs, aki hisz abban: azok, akik az autóban ülve pillantják meg azt a hölgyet vagy urat, aki megragadja őket pillanatok alatt megtalálhatják egymást NextMeet elnevezésű applikációjának köszönhetően.
Egészséges tunkolás
Ínycsiklandó főzőszószokat és krémeket kínálva érkezett a Cápák elé Fehér Melinda, aki Tunki-Tunki névre keresztelt üzletét szeretné tovább bővíteni. Ehhez 10 millió forint befektetést kért, 15% tulajdonrészt kínálva. A mindenmentes, egészséges finomságokat meg sem kóstolta Moldován András, azonnal ajánlatot tett: a 10 millió forintot megadva, 25% tulajdonrészt kért. A vállalkozó azonban szerette volna meghallgatni a többi Cápa ajánlatát is, amelyből bőven akadt. Dr. Varga Eszter is megadta, amit Moldován András ígért, ám Sárospataki Albert is szeretett volna részt harapni a krémbizniszből. A Cápa 20% tulajdonrészt kért, megadva a 10 millió forint befektetést, amelyet a kishal elfogadott. Így a Tunki-Tunki Sárospataki Albert befektetésével léphet szintet.
Randi az autó és az applikáció segítségével
Társkereső applikációját mutatta be a Cápáknak Szabó Balázs, aki hisz abban: azok, akik az autóban ülve pillantják meg azt a hölgyet vagy urat, aki megragadja őket pillanatok alatt megtalálhatják egymást NextMeet elnevezésű applikációjának köszönhetően. Ehhez nem kell mást tenni, mint az autó egyes paramétereit megadni a programban, a többit pedig a szerencsére bízni. A fejlesztéshez és a nemzetközi piacra lépéshez 15 millió forint befektetést remélt a kishal, 30% tulajdonrészt kínálva. Üzleti ajánlata azonban nem győzte meg a Cápákat a befektetés érdemességéről, így az elmaradt.
Gyógyítás a lézer erejével
Orvosi lézerek gyártásával foglalkozó vállalkozásként ismerhették meg a Soft Lasert a Cápák, amelynek képviseletében a lézereket fejlesztő fizikus, Tanos Ervin és az üzletet segítő menye, Botos Júlia pitcheltek. A vállalkozók szeretnének új terméket fejleszteni és terveik között szerepel a világpiacra lépés is. Ehhez 40 millió forint befektetést kértek, 20% tulajdonrészt kínálva. Bár a Cápákat lenyűgözte a lézer hatásossága és a fizikus szakmai tudása, üzleti szempontból nem találták vonzónak az elhangzottakat. Így a befektetés elmaradt, de Balogh Levente felajánlotta, hogy szívesen folytatja a tárgyalást sales-csapatával kiegészülve.
Sikert sikerre halmoz a Munch – Sikersztori a Cápákban
Határokat átívelően terjeszkedik a Munch applikációja, mióta a Cápák közöttben befektetéshez jutott az ételmentő vállalkozás. A Munch – amelybe mind az öt Cápa befektetett – nemzetközi sikersztorivá kezdi kinőni magát. Bár négy Cápa már eladta, a Munch pedig visszavette a tulajdonrészt, Balogh Petya továbbra is befektetőként kapcsolódik a céghez, míg Lakatos István mentorálással igyekszik hozzájárulni a Munch további fejlődéséhez.
Hangos múzeumi élmények
Az utazási élményeket szeretné még teljesebbé tenni a DonDaddy applikációjával Csík János. A vállalkozó egy audio-guide közösséget szeretne létrehozni az alkalmazáson keresztül, amelybe bárki feltöltheti saját hangos múzeumkalauzát, amelyért térítést kap. A felhasználók szintén térítés ellenében használhatják azokat az applikáció segítségével. A rendszer fejlesztéséhez és a nemzetközi piacra lépéshez 15 millió forint befektetést kért a Cápáktól, 25% tulajdonrészt kínálva. A Cápák ebben a fázisban korainak érezték a befektetést, így arra bíztatták a vállalkozót, hogy ha üzlete skálázhatóvá válik, térjen vissza egy újabb pitch-re.
Minőségbiztosítás elektronikusan
Boros Csilla és Dessewffy Gábor az Okos HACCP bemutatásával léptek a Cápák elé, akiknek szerették volna megmutatni milyen nagy mértékben könnyíti meg a vendéglátásban dolgozók életét az általuk megálmodott szolgáltatás. Rendszerük használatával könnyen, gyorsan teljesíthetőek azok a minőségbiztosítási napi rutinok, amelyek elengedhetetlenek minden vendéglátóipari egység működtetéséhez. A szolgáltatás további fejlesztéséhez 30 millió forint befektetést kértek, 3% tulajdonrészt kínálva. Sárospataki Albert és Balogh Petya azonnal meglátták az üzletben a lehetőséget, így végül közösen tettek ajánlatot: fejenként 3,5% tulajdonrészért cserébe 30-30 millió forint befektetést kínáltak. A vállalkozók elfogadták az ellenajánlatot, így újabb Sárospataki Albert-Balogh Petya befektetés jött létre.