A Lego-készlet után itt a fordított hamburger és az elveszett Nike-kollekció 1985-ből. Július 4-én új évad is jön!
Elképesztő, mekkora siker lett mára a Netflix horrorsorozata, a Stranger Things: készült hozzá nemrég egy pofás Lego-készlet (feje tetejére állítható házzal és túlvilág legószörnnyel!), most pedig itt az új dili, a fejjel lefelé fordított Whopper burger a Burger Kingtől. Még egy reklámszpot is készült hozzá, a sorozat főcímzenéjéből ismert, baljós synthwave dallamokkal kísérve. Íme:
Bónusz érdekesség, hogy az Upside Down Whopper bevezetéséhez időzítve a Burger King a logóját is a feje tetejére állította a Twitteren, és egy bénácska szóviccel átkeresztelte magát Stranger Kingre:
sweepstakes starts 6/17/19.
— Stranger King (@BurgerKing) 2019. június 13.
whopper served upside down at:
10494 West Sample Road, Coral Springs, FL
25560 Kingsland Blvd, Katy, TX
128 Tremont Street, Boston, MA
415 Bullsboro Drive, Newnan, GA
2400 Caster Avenue, Philadelphia, PA
2009 Coit Road, Plano, TX
A nagy Stranger Things hype-ból a Nike sem akart kimaradni. A sportszergyártó óriás egy olyan új cipőkollekciót dob piacra június 27-től Hawkins High néven (így hívják a sulit, ahová a sorozat gyerekcsapata jár), amiben a vadiúj dorkók és csukák pont olyan oldszkúlak és bumfordiak, mintha 1985-ben gyártották volna mindet, de eddig egy elfeledett raktár mélyén porosodtak!
Természetesen nemcsak a Lego, a Burger King és a Nike sajtol ki minden centet a Stranger Things népszerűségéből. A Netflix leszerződött már többek között a Coca Colával, a Baskin Robbins fagyigyártóval, Kellogg's gabonapehellyel valamint a Walmart áruházlánc legnagyobb riválisával, a Targettel is. A július 4-én debütáló új évadban ugyanis nemcsak a július 4-i tűzijáték és az újabb túlvilági rémpofa kap nagy hangsúlyt, de az isten háta mögötti kisvárosban felhúzott gigapláza is, ahová a fiatalok dolgozni és bulizni járnak - a Netflix pedig egy csomó pénzt szedhet be a cégektől egy-egy ötletes termékelhelyezésért! (via Consequenceofsound.net)