Már most karácsonyi hangulatba akar ringatni a Disney

Kijött a megastúdió idei ünnepi imázsfilmje, de a John Lewis áruházlánc sem akart lemaradni.

Nagy sikert aratott tavaly ősszel a Disney animációs rövidfilmje, a Lola, amelyben egy Nicole nevű kislány és a nagymamája közös karácsonyaiba pillanthattunk bele. A napokban bemutatott folytatásban a lány már felnőtt, van két saját gyereke, akiket nem a biológiai apjukkal, hanem egy Mike nevű férfival nevel.

A mostohaapa karácsony előtt költözik be a családhoz, és látszólag tökéletes az ünnepi idill, együtt lapozgatják a képeskönyvet, amelynek életre kelnek a karakterei. A mézeskalács ház viszont építés közben összedől, a gyerekek sírnak, de a jó fej mostohaapa az éj leple alatt egyedül újra összeragasztja, és mindenki boldog. A Disney a filmmel idén is a beteg gyerekek kívánságait valóra váltó Make-A-Wish alapítványt támogatja.


Befutott a John Lewis idei karácsonyi reklámja is, a szokásosnál egy héttel korábban, állítólag azért, mert a vásárlók is korábban kezdték el a karácsonyi ajándékok beszerzését. A londoni székhelyű brit áruházláncnál nagy hagyománya van a karácsonyi hangulatú videóknak. 2019-ben például Magyarországon forgattak le száz szereplővel egy bűbájos fantasy mesét egy bébisárkányról, aki mindig a legrosszabbkor okádott tüzet, tönkretéve ezzel a falu karácsonyi készülődését. 2018-ban Elton Johnnal készült kisfilm, melyben a sztár visszautazott a gyerekkorába, tavaly pedig a hús-vér gyerekszereplők mellett animációs figurák is feltűntek, többek között néhány vidám öregúr, pár hóember, valamint egy repülni vágyó sünin segítő rapper galambcsapat.


Az idei imázsfilm egy kicsit felnőttesebb, és egyértelműen az E.T. (és egy kicsit a Stranger Things) ihlette, csak ebben a nagy fejű űrlény helyett egy humanoid kislány érkezik repülő csészealján, és összebarátkozik egy kiskamasz sráccal. A fiatalok közt románcszerűség szövődik, de aztán a lánynak vissza kell térnie az űrbe. A nagyjából 10 hónapig készült hirdetésben megjelenő szinte minden ruhadarab és tárgy megvásárolható  a John Lewis áruházlánc üzleteiben. A fiatalok által viselt karácsonyi pulóvert is meg lehet venni (igaz, nem a filmben látható világítós verziót), a profit 10 százalékát pedig a FareShare és a Home-Start UK nevű jótékonysági szervezetek kapják meg.

Via: Guardian / The Drum

 

Elindult a Port.hu új videósorozata, a SZESSÖN. Nézzétek meg az első részt, amelyben Kiss Gergő háromszoros olimpiai bajnok mutatja meg, milyen remekül bánik a dobverőkkel. Kövessetek minket a Youtube-on is!