A Ganxsta Zolee és Stohl András főszereplésével készített kampányt törölték. Most az Önszabályozó Reklám Testület is megszólalt.
Nagy felzúdulást keltett a Nissan legutóbbi, magyar piacra készített reklámkampánya, amelyben Ganxsta Zolee és Stohl András szerepe szerint a nőket butának festi le, akik nem tudnak vezetni, ráadásul mindezt rengeteg erotikus áthallás fűszerezi.

A botrányra reagálva a Nissan hazai forgalmazójának weblapjáról és Facebook-oldaláról is eltávolították a reklámot, a tévéből azonban már nem tudták visszavonni.
Ahogy a Mediafuture is megírta, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) is közleményt adott ki, amelyben üdvözölte a Nissan márka magyarországi forgalmazójának döntését, miszerint a társadalmi visszhangra reagálva gyorsan intézkedett a Nissan modellek kereskedői reklámkampányának megszüntetéséről.

A Mediafuture cikkében olvashatunk arról is – a BeSocial nyomán –, hogy miként kaphatott ez a kampány zöld utat. A szakértők szerint legalább 15-20 munkatársnak kellett rábólintania erre az ötletre, vagyis a hibát nem lehet egyértelműen az ügynökség vagy az ügyfél nyakába varrni, itt kollektíven hibázhatott nagyon sok ember. Arra, hogy a kampányt melyik ügynökség készítette, eddig nem derült fény.
Via: Mediafuture