A piacon vásárlók minden tudományukat és megérzésüket latba vetik, hogy megállapítsák, az illető zöldség vagy gyümölcs hazai vagy importáru-e? A hazait részesítik előnyben a külföldivel szemben, függetlenül az áru minőségétől. A vásárlók úgy érvelnek, hogy a hazai termékek vásárlásával támogatják a hazai mezőgazdaságot, és a hazai zöldség és gyümölcs jobban ismert számukra és ízletesebb, holott nem a termékek származási helye, hanem a termesztésük módja a fontos. A vásárlók inkább azért választják a hazai árut, mert úgy gondolják, az "a mienk, horvát, hazai" és nem valami idegen, külföldi és ismeretlen élelmiszer, amit ebből kifolyólag rosszabb minőségűnek tartanak. Épp ezért a télire eltett befőttek alapanyagaként kizárólag a hazai termék jöhet szóba.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások