Augusztus elsejétől Magyarországon is vadonatúj logóra és arculatra váltott a népszerű gyerekcsatorna, a Nickelodeon. A kisebbek legszórakoztatóbb televíziós platformja egy modernebb köntösben tér vissza.
Az internetet böngészve hülyébbnél hülyébb ünnepnapokba futhatunk bele. Megpróbáltunk utánajárni, mégis miért kéne megünnepelnünk – adott esetben világszerte – a nindzsákat, a rossz költészetet vagy azt, hogy mossuk ki az orrunkat (fúj!).
„Együtt egy jobb internetért” mottóval idén is megrendezésre kerül a Biztonságos Internet Napja február 7-én. A nemzetközi naphoz kapcsolódóan a G DATA Cyber Defense biztonsági tippeket ad a szülőknek arra vonatkozóan, hogyan hívják gyermekeik figyelmét az online biztonságra, és hol szükséges elhelyezni a korlátokat.
A Cartoon Network az Amerikában már sikerrel futó Redraw Your World című kampányát nyáron kiterjeszti az európai, közel-keleti és afrikai régiókra, ezzel Magyarországra is – itthon Alkosd újra a világod címmel veszi kezdetét. A kampány a gyerekek egyediségét helyezi középpontba, arra bátorítva őket, hogy érezzék jól magukat a bőrükben.
Vagy csak a Jurassic World: Világuralom ötletes vírusmarketingjéről van szó. Nézd meg a vicces dinóészleléseket!
Magyarországon közel 25 000 gyermek és fiatal él a családjából kiemelve. Az ő életükben sorsfordító lehet, ha valaki odafigyel rájuk és támogatja őket – legyen szó mentorálásról, anyagi segítségnyújtásról vagy társadalmi szemléletformálásról. Erre hívta fel a figyelmet a Telenor karácsonyi kampányában A kis gyufaárus lány megrázó történetével, amelyhez Dragomán György, József Attila-díjas író új, pozitív befejezést írt.
Még csak két és fél hónapja tart a Cartoon Network klímavédelmi kampánya, de máris több mint félmillió kihívást fogadtak el a gyerekek világszerte, többségüket a Magyarországot is magába foglaló EMEA-régióban.
A Cartoon Network kutatása megmutatja, mennyire foglalkoztatja a gyerekeket a bolygónk sorsa. A legtöbb gyerek aggódik a klímaváltozás miatt, és aktívan keresi a megoldásokat.
A gyerekcsatorna június 1-jével elindította vadonatúj klímavédelmi kampányát, amelynek célja, hogy felhívja a gyerekek figyelmét bolygónk megmentésére.
Bezártság, kiégés, krónikus mozgáshiány, képernyőfüggés, szorongás, szociális elszigetelődés és enerváltság: csak néhány jelenség azok közül, amelyeket a gyerekek és kamaszok átélnek a több mint egy éve tartó pandémia körülményei és hatásai miatt.
Most egy különleges kampány keretében névre szóló levelet kaphatnak a mesehősöktől a 4–10 éves gyerekek.
Minden zene kicsiben kezdődik. Minden világhírű sztár valaha egy kis füstös klub apró színpadán kezdte. El tudod képzelni, milyen lenne, ha eltűnne a táptalaj, ha a zenei gyöketeket kitépnék ebből az érzékeny zenei ökoszisztémából?
Legyetek eszesek! címmel indítja el tavaszi közösségépítő kampányát az m2 gyerekcsatorna, amellyel a közmédia a tanulást kívánja népszerűsíteni.
A Cartoon Network gyerekcsatorna „Aki ver, az nem haver” kampányának keretében végzett régiós felmérés alapján a gyermekek hangulata és szabadidős tevékenysége alapjaiban változott meg a karantén alatt.
Nemcsak a férfiasságát megvillantó Chris Evans talált szokatlan módot arra, hogy a közelgő elnökválasztáson való részvételre buzdítsa az amerikai lakosságot.
A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron is folytatja Hol vagy, Kajla? kampányát. Első lépésként elindult a Kajla makett című játék, melyben az ország egész területéről 20 nevezetesség makettjét építhetik meg a gyerekek.