J. S. Bach:
d-moll toccata és fúga, BWV 565
Allein Gott in der Höh’ sei Ehr’ – korálfeldolgozás, BWV 717
Allein Gott in der Höh’ sei Ehr’ – korálfeldolgozás, BWV 711
Allein Gott in der Höh’ sei Ehr’ – korálfeldolgozás, BWV 715
C-dúr prelúdium és fúga, BWV 531
Christ, der du bist der helle Tag – korálpartita, BWV 766
a-moll concerto Antonio Vivaldi nyomán, BWV 593
Herzlich tut mich verlangen – korálfeldolgozás, BWV 727
Erbarm’ dich mein, o Herre Gott – korálfeldolgozás, BWV 721
Christ lag in Todesbanden – korálfeldolgozás, BWV 718
Herr Jesu Christ, dich zu uns wend’ – korálfeldolgozás, BWV 709
Ein’ feste Burg ist unser Gott – korálfeldolgozás, BWV 720
Liebster Jesu, wir sind hier – korálfeldolgozás, BWV 731
Valet will ich dir geben – korálfeldolgozás, BWV 736
G-dúr fantázia (Pièce d’orgue), BWV 572
Ismét Bach24! Tíz esztendővel az előző hasonló maraton után, a zeneszerző születésének 340. évfordulója alkalmából május 2-án este kilenctől május 3-án este kilencig a Müpa újból huszonnégy órás „Bach-ügyeletet” tart, amelynek során fiatalok és idősebbek, hazai és külföldi művészek előadásában Johann Sebastian összes orgonaműve megszólal a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem világhírű hangszerén.
Jelképesnek is tekinthető, hogy a tizennégy részes koncertfolyam nyitóeseményén Sebastian Heindl (1997) személyében olyan művész lép fel, aki tízéves korától Lipcsében annak a Tamás-templomnak a kórusában énekelt, amelynek karnagyaként Bach pályafutása leghosszabb és legfontosabb korszakát töltötte. Az is szimbolikus, hogy műsorát a legismertebb Bach-orgonadarab: a d-moll toccata és fúga indítja.