Jobban szerettük a nindzsákat, mint Luxyfeleség Babett dzsungeltúráját

A Tv2 Ninja Warriorja lenyomta az RTL Balázs és Vadon Jani-mentes Celeb vagyokját.

Kijöttek az elmúlt hét tévés nézettségi adatai: a kereskedelmi adók nagy nézettségi versenyét a reklámozóknak legfontosabb 18-49 évesek kategóriájában a Tv2 nyerte meg a Ninja Warriorral.

Fotó: RTL Klub

 

A hírességektől mentes, durva akadálypályákkal teli műsor lenyomta a fő konkurens RTL klub frissen feltámasztott Celeb vagyok, ments ki innen! Balázs-és Vadon Jani-mentes nyitóepizódját: a nindzsaként ugráló wannabe akcióhősöket 328 125 néző látta (közönségarány: 21,3%), míg a Dél-Afrikába is dekoltált koktélruhában érkező Luxusfeleség Babettet meg a többi bulvárhős dzsungelkalandjai 315 478 nézőt szegezett a képernyők elé november 27-én (közönségarány: 21%). A két produkció közé egyébként a november 3-án levetített Jedi visszatér ékelődött be, amit 319 628-an néztek meg az RTL-en.

Érdekesség, hogy a 18-49-es korosztályban a Top20 legnézettebb műsor közül mindössze kettő ment a TV2-n (a Ninja Warrior és a Tények), az összes többi RTL-es műsor volt. Tanulságos volt a Tv2 új sorozatának, a Korhatáros szerelemnek a startja is, december 2-án kikapott ugyanis a nézettségi versenyben az RTL új vetélkedőjétől, A Faltól. Előbbit csak 212 287-en látták a 18-49-es korosztályból (közönségarány: 13,1%), utóbbira viszont 224 005 fő volt kíváncsi (közönségarány: 13,6%).