Megérkezett Woody Allen legújabb filmjének, az idei Cannes-i Filmfesztivált nyitó Café Society első nemzetközi előzetese, amelyben már megint összejön Jesse Eisenberg és Kristen Stewart. Mi van ezekkel?
Ki tudja már hányadik filmjét rendezi a munkamániás Woody Allen, de az biztos, hogy a Café Society lesz a 69. Cannes-i Filmfesztivál nyitódarabja, ami még egy ilyen ünnepelt zseninek is komoly megtiszteltetés. A most megjelent első nemzetközi előzetes valamennyit a történetből és a karakterekről is elárul, eddig ugyanis csak ez a szűkszavú szinopszis állt a rendelkezésünkre: "Egy fiatalember érkezik Hollywoodba az 1930-as években, abban a reményben, hogy a filmiparban dolgozhat. Itt aztán szerelmes lesz és részesévé válik a korszellemet meghatározó kávéházi kultúrának."
Vagyis, akárcsak legutóbb az Éjfélkor Párizsban vagy a Káprázatos holdvilág esetében, Allen ismét időutazást tesz, csakhogy a helyszín ezúttal nem Európa, hanem a rendező által különben nem igazán kedvelt napfényes Los Angeles és az aranykorát élő Álomgyár.
Nézd meg az új Woody Allen film előzetesét ITT!
Az előzetesből kiderül, hogy hősünk, Bobby (Jesse Eisenberg) New Yorkból érkezik LA-ba, ahol a sztárok közepesen sikeres ügynökeként ügyködő nagybátyjától (Steve Carell) remél némi protekciót, aki csinos titkárnőjéhez irányítja, akit nem más alakít, mint Kristen Stewart. Bobby pedig kezd befutni és előkelő helyekre járni, de nehezen találja a helyét. "Félig unatkozom, félig le vagyok nyűgözve" - mondja egy barátjának, és talán ennek köszönhető, hogy visszautasít egy neki felkínálkozó színésznőcskét, bár teljesen odavan egy vele flörtölő szőke sztárért (Blake Lively), miközben a srác egyik rokona a maffiának kezd dolgozni. Ne izguljunk, az itt meglepően fess Jesse Eisenberg úgyis Kristen Stewarttal fog összejönni, ahogy azt tette nemrég a BeSZERvezve című stoner vígjátékban és a 2009-es Kalandparkban, és ők ketten tényleg összeillenek. A rendkívül keresett Eisenberg már Woody Allennel is dolgozott együtt a Rómának szeretettelben, és benne is van egy nagy adag neurózis, szóval biztosan jól kijöttek egymással ebben szépen fényképezett, napfényben és jazz zenében fürdő filmben, amelyben Allen először forgatott digitális "nyersanyagra".