Hány arca van egy embernek? És hány személyisége? Hány szerepe? Elvesztheti-e az ember a személyiségét, mint mondjuk a pénztárcáját? Miért viselünk álarcot? Miért rejtőzködünk? És miért tárulkozunk ki? Mi köze van a parfümöknek a mítoszokhoz? - És mi köze a mosógépnek a halhatatlansághoz? Miért vagyunk szerelmesek az autónkba? Miért romboljuk néha szándékosan önmagunkat? Mi a célja, értelme az életünknek? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre keres választ a "bölcseleti játék".
Szívesen hallgatjuk Hankiss okfejtéseit a rádióban,de ezen vulgár-bölcsességeket színpadra vinni: súlyos tévedés. Ha olyan szentenciák hangoznak el, mint pl.: "Mi az élet értelme?" avagy " Nehéz embernek lenni..." - akkor maradjunk inkább az operett, a kuplé, a sláger világában. Azt a kiváló színészek is szívesebben és hatásosabban tudnák eljátszani. Õket még ebben a zavaros katyvaszban is csak dicsérni lehet: különösen Láng Annamária mutatott elevenen sokszínû játékot, Kamarás Iván pedig messze szokott szintje fölött teljesített. Nagyon-nagyon jók, a televízió nagyvonalú büdzséjét kihasználó jelmezek: Nagy Fruzsina munkái- van, amelyik csak tíz másodpercig látható! Az igazi öngól, hogy a produkciót szûkszavúan "játék"-nak nevezték,nem árulva el, hogy egy televiziós felvételhez csalnak be FIZETÕ/!!!/ közönséget.
Így sikerült bemutatni a "darab"-ban álszenten ócsárolt umbulda-reklámot...
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások