Meseautó, 2x2 néha 5, Hamvadó cigarettavég, Nékem csak Budapest kell, Van-e szerelmesebb vallomás, Peches ember, Havi 200 fix, Esős vasárnap délután, Odavagyok magáért és még sok más dal legendás régi magyar filmekből.
Csak semmi nosztalgia! Az 1+3 kvartett eleven komédiázásba oltja a Karády-korszak máig isnerõs filmslágereit. A havi 200 fixszel viccelõ könyökvédõs ficsúr, Ficza István ficánkoló szemöldökkel nyújtja felénk egy szál virágos vallomását, magabiztosan kormányozza a Meseautót, azt is megtudhatjuk, mije is van szöszke babájának... Páratlan eleganciával, párosan destruálja aritmetikai világképünket a Fényes Szabolcs-i örökzölddel: "2X2 néha 5!" Nincs pecchesebb ember Tasnádi Bencé-nél, aki liluló fejjel panaszolja balszerencséjét, óva intve mindenkit a jegesen sikamlós kalandoktól.
Az "Odavagyok magáééért" nyújtott hangzóival csipetnyi iróniát csempész a lírai szerenádba, az esõs vasárnap békéjét géppuskaszerû szájzörejekkel töri meg, de egy lírai vallomást példás önfegyelemmel, rezzenéstelen arccal, rejtett érzékenységgel tud elénekelni. Bagó Gizella az énekpedagógiai munkán kívül, a szelíd stílus megõrzésével, a zaklatottabb mai világ kontextusába helyezve, sikerrel aktualizálta a dalokat. Válogatásában mindig megtalálta az egyéniségekhez legjobban illõ számokat, a szólók, duettek, együttesek váltakozása, a kedves játékosság végig érdekfeszítõvé tette a produkciót. A zongora paraván mögé rejtésével most az akusztikai arányok is tökéletesek voltak, Termes Rita kiváló kíséretével biztos alapot nyújtott a remek elõadóknak. Rétfalvi Tamás elõször még csak "Valami kis szerelem"-re vágyakozik, de nemsokára eljut a "Szeretni bolondulásig" maximalizmusáig. Puha felhangokkal telített, bársonyos orgánuma messze felülírja a prózai színészektõl elvárható szintet, érett muzikalitásához ábrándos képzelettel formált, kifinomult színészi játék társul. Érdesebb hangokra is képes: a vagányromantika tréfás kliséit félredobva, a gáláns úrfik macsóssá keményedõ triumvirátusában, érces hangon vágja szemünkbe a "Villa Negra" fenyegetõ brutalitását.
A hangszálgyilkos "Nékem csak Budapest kell" nyaktörõ hangközeivel korrekt énektechnikáját bizonyítja, a második szólamok vállalása képzett zeneiségét. "Ez lett a vesztünk..."-énekli a színfalak mögül, csak csipkés kesztyûjét mutatva meg, mikor aztán gömbölyödõ hasacskáját is betolja, érthetõvé válik, kire is vonatkozik az a "mind a kettõnk..." Még erõsebb a háromlépcsõs felszólító mód: "Énmellettem elaludni nem lehet!": elõször szigorú pápaszemben instruálja a mögötte kerengõ amorózókat, majd kis mosollyal szívhez szólóbb húrokat pendít meg, a fantasztikusan önkoreografált urakat aztán a végkimerülésbe hajszolja az az utolérhetetlenül varázsos csábítás, ahogy kihívó kontyát delejes hullámokba bontja. Egyetlen hölgyként, lenyûgözõ szuggesztivitásával Huzella Júlia vitathatatlanul a Prima Donna, jelenéseiben káprázatos felkiáltójelként tetõzi az elragadtatást. Ezek után már csak egy kis sanzon, operett és musical jöhet, akár egész estés, színpadi kivitelben is!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások