Vágyak, szenvedélyek, emlékek, női sorsok és férfiúi gyengeségek - hétköznapi emberek névtelen történetei, kis viharok, amelyek néha hurrikánná duzzadnak. De ezekről a viharokról csak akkor szólnak a történelemkönyvek, ha nagy emberek életében esnek meg. A nagy gondolkodók, filozófusok, a királyok és királynők, csakúgy mint a császárok és a nagy hadvezérek, mint bölcs Salamon, Cleopátra, Julius Ceasar és Bertolt Brecht maga, mind azt gondolták, hogy ők irányítják a világot - de mégis mi lett mára belőlük?
A Teatro Potlachot 1976-ban alapították Fara Sabina-ban (Rieti). Az elnevezés az antropológiai tanulmányokat végzett alapítóktól származik, jelentése ajándék, és arra az észak-amerikai indián ajándékozási rítusra utal, amely presztízs értékű mind az ajándékozó, mind az ajándékozott számára. A Potlach története egészen a római avant-garde színházig nyúlik vissza, mozgatórugói mindig a kutatás és a kísérletezés voltak. A Teatro Potlach művészetfilozófiájára egyaránt jellemzőek a színházi előadások és az utcai performanszok, nevelési projektek kezdeményezése, találkozás és eszmecsere hazai és nemzetközi színházi társulatokkal. 1991 óta csinálják a Láthatatlan város elnevezésű programjukat Európa és Amerika szerte: ezek olyan "külső szanház"-i munkák, amelyek a mindennapi tereket alakítják át az adott tér kulturális identitásának felfedezésén keresztül, elmélyülve a helyi lakosság kreatív energiáiban.
A(z) Maladype Színház előadása
Hozzászólások