A művészet oltárán szabad, amit az életben nem minden esetben tehetünk meg. Ezért a művészet alibijében ott a szabadság. Az ilyen relatív keretek, az azt is jelenti, hogy az ember nem találja a határait. A színpadon akár ki is nyírhatjuk magunkat, végignézik. Minden kontextus kérdése, az agy a kontextus alapján emel ki lényeges elemeket a valóságból.
"Több síkon kezdtünk el dolgozni Gáborral. Érdekel az ő saját személyes múltbéli története és a jelenben lévő érzetei, a tánchoz való viszonya. A férfi nemhez kapcsolódó elvárások, sztereotip jellemzők, a férfi szerep, jelleg különböző élethelyzetekben és táncstílusokban való megjelenése foglalkoztat. Illetve a témával kapcsolatos, verbálisan értelmezhető tartalmak film részlet, mese, vers, dal használata."
A szólósorozat célja a KET táncművészeinek személyiségéhez illő, egyéni koreográfiák létrehozása meghívott koreográfusok segítségével.
Hód Adrienn fő profilja a kísérleti mozgás, a kortárstánc. A Budapest Tánciskola elvégzése után ösztöndíjasként dolgozott többek között a Tanzfabrik, a Headlands Centre for the Arts vagy a danceUSA/Philadelphia szervezeteknél. 2007 óta a HODWORKS vezetője, 2012-ben és 2014-ben is elnyerte a Lábán-díjat Basse danse illetve Pirkad című előadásaival. Az Aerowaves nemzetközi hálózat három alkalommal is az év 20 legkiemelkedőbb kortárs táncelőadása közé választotta alkotásait (Basse danse, Pirkad, A halandóság feltételei).
A(z) Közép-Európa Táncszínház előadása
Hozzászólások