Autó és ideológia / Egy vadonatúj márka

angol ismeretterjesztő filmsorozat, 2. rész, 31 perc

Még nincs szavazat!

Légy te az első!

Még nincs szavazat!

Légy te az első!

Az aktuális rész ismertetője: Provokatív formatervezés, könnyű karosszéria, hatszáz köbcentis motor, újrahasznosítható alkatrészek: ez a Smart, a kétüléses, gazdaságos kisautó. A Smart azonban több mint egy termék: a fogyasztói társadalomra alapozó tudomány, a marketing szimbóluma. A kisautó a Mercedes és a Swatch cég együttműködésének eredménye - a Smart szó jelentése pedig az S, M és art, vagyis a Swatch, a Mercedes és az art- művészet- betűkből áll össze. Az autó lényege a sajátos identitás, a stílus és az életérzés. A filmben ellátogathatunk a franciaországi Smartvillebe, ahol kilencvenhat másodpercenként gördülnek le a gyártósorról a Smartok, valamint megismerhetjük a formatervezők, a gyártók és a vásárlók véleményét erről a feltűnést keltő, praktikus járműről.

Egyéb epizódok:

Stáblista

Hozzászólások

Szerinted?