A kissé különc, szabadelvű Butterfield házaspár nem szól bele lányuk magánéletébe. Mikor azonban David az éjjeleket rendszeresen Jade szobájában tölti, a lány apja, Hugh Butterfield megelégeli a dolgot. Eltiltja a fiút Jade-tol. David nagyon szenved a kikényszerített elválástól. Egy éjjel tüzet gyújt Butterfieldék tornácán. Azt képzeli, ha kimenti a családot a lángoló házból, hálából újra Jade közelébe engedik. A tűz azonban túl gyorsan terjed. Beront a házba és felébreszti Butterfieldéket, akik meg is menekülnek, az épület azonban leég. Davidot javítóintézetbe zárják, és bírósági határozatban tiltják meg, hogy Jade vagy családtagjai közelébe menjen. Nehezen viseli az intézetet és Jade hiányát, a lány ráadásul nem válaszol a leveleire. Később derül csak ki, hogy a doktor, akinek átadta őket, nem továbbította. A fiút szülei is arra kérik, hogy ne keresse Jade-et, aki időközben családjával messzire költözött. Amikor Hugh Butterfield megtudja, hogy David szabadlábon van, fenyegetéssel akarja elejét venni a fiú nyomozásának. David azonban nem hallgat rá...
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
6/10
sexykex
2020 okt. 15. - 09:04:54
6/10
Franco Zeffirellivel A makrancos hölgy kapcsán találkoztam először. Nem tudom pontosan melyik évben láttam, de teljesen elvarázsolt az a feldolgozás, majd a Rómeó és Júlia nem kevésbé. Később azonban jöttek a saját szerelmeim, amiket már nem Zeffirelli rendezett. Nem is voltak annyira tökéletesek és kifejezetten tartósak sem. Ez a film is addig jó, amíg Jade és David találkáit mutatja be.
Valamiért képtelen vagyok elfogadni a film fordulatait. Van egy jómódú és szabadelvű család, amelyik elég sokáig tűri, hogy a gyereklányuk keményen nyomja az ipart a kb. 5 évvel idősebb fiújával. Azután durr bele, jön a tiltás: nem is láthatjátok egymást. Érthetetlen, hogy David ezt miért nem próbálja megbeszélni az iskolában a szerelmével, inkább felgyújtja a házukat. Ekkor kezdődik az értelmetlen nyűglődés. Az ítélet valóban enyhe, de a nagyfiú ezt sem bírja. A családja segít, meg kéne húznia magát. Övé egy egész nagyváros, de a nagyfiú ezt sem bírja. Neki mindenáron Jade kell. Nem mondom tovább. Semmi sem végtelen egy ember életében. Lionel Richie elhúzza a nótájukat és kész.
Attól félek képtelen lennék Scott Spencer könyvét elolvasni, noha érdekes lenne összehasonlítani Judith Rascoe és a Shana Feste, Joshua Safran szerzőpáros (2014-es feldolgozás) forgatókönyvével.
Kb. az volt a bajom vele mint anno a Napfivér, holdnõvérrel: hogy talán túl szép volt, hogy emiatt valamiért nem tetszett, mert túl hihetetlennek hatott.
Hölgyem már megint kifelejtette belölle a szépet..:)A vége a legsziv facsaróbb,amikor nézz ki az ablakon a fiú,"Mily közel és mágis oly távol" :( elérhetetlen , és amikor mondja a lány az anyjának hogy soha senki sem fogja annyira szeretni õt mint az a fiú..elgondókodtató az egész,ha elveszitünk egy ilyen nagy szerelmet,vajon valaha képes lessz-e pótolni valaki azt az ürt szivünkben.? és megint a félelem benünk,mi lessz ha õt is elveszitsük.? de az elején volt erröl szó amikor kérdezi a fiú:MI LENNE HA MEGHALNÉK? lány: ÉN IS MEGHALNÉK..:(
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások