Legalábbis a 18 és 49 év közöttiek körében, azaz a kereskedelmi célcsoportban. Ez pedig az M4-en közvetített Forma 1 futam volt, ami ráadásul vasárnap délután ment a tévében, azaz még csak nem is főműsoridőben.
A múlt hét kétség kívül legérdekesebb fejleménye az M4 csatorna váratlanul jó eredménye, bár azért a Forma 1 közvetítések hagyományosan a nézettebb műsorok között szoktak lenni. Ehhez az eredményhez valószínűleg az is nagyban közrejátszott, hogy vasárnap délután kritikán aluli volt az időjárás (végeláthatatlanul zuhogó eső), vagyis nem sok választásuk volt az embereknek, hiszen semmilyen bolt nem volt nyitva a pünkösd miatt, a szabadtéri programok sem jöhettek szóba, vagyis maradt a tévé. És min lehet a legjobbakat szundítani/izgulni a vasárnapi ebéd után, mint a jó kis Forma 1 közvetítés! A kereskedelmi célcsoportban 189 160 néző választotta a szórakozásnak ezt a formáját, ami 18,8 százalékos közönségarányt eredményezett.
Az előző héthez képest a múlt héten összeszedte magát az RTL Klub: A Konyhafőnök átlagos nézőszáma a kereskedelmi célcsoportban 20.000-rel lett több múlt héten: 218 769 néző követte az adásokat, a közönségarány is javult: míg az előző héten még 15,4 százalék volt, addig a múlt héten 16,1 százalék lett. A vele egy időben a TV2-n futó Exatlon Hungary is növelni tudta átlagos nézőszámát, ha csak minimálisan is (19. hét: 158 090; 20. hét: 162 409), de ez sem volt elég ahhoz, hogy legyőzze az RTL Klub főzős műsorát. A Konyhafőnök adását minden nap többen nézték, mint az Exatlon Hungaryt.
A Konyhafőnök mellett egy másik RTL Klubos műsor nézettsége is hatalmasat nőtt az előző héthez képest: a Fókusz is 20 000-rel több nézőt szerzett átlagosan. Míg a 19. héten még csak 127 421-en néztek egy adást a kereskedelmi célcsoportban, addig a 20. héten ez a szám már 147 256 volt, és a közönségarány is nőtt 12,8 százalékról 13,7 százalékra. Az pedig szintén érdekes, hogy a vele egy időben a TV2-n futó Tények Plusz pont 20 000-rel esett vissza: a 19. héten még 129 516-an néztek egy adást, a 20. héten már csak 109 413-an. A közönségarány pedig 14,3 százalékról 10,9 százalékra esett vissza.
Az RTL Klub Híradója is nőtt egy kicsit, de itt azért nem volt olyan látványos a növekedés: a 19. héten 124 051-en néztek egy adást a kereskedelmi célcsoportban (15,2% közönségarány), a 20. héten 130 568-an (14,1% közönségarány).
A hét legnézettebb műsora továbbra is A mi kis falunk lett: a szombat esti epizódot a teljes lakosság körében 925 981-en nézték 23,5 százalékos közönségaránnyal, a kereskedelmi célcsoportban 286 364 néző nézte az aktuális epizódot, a közönségarány 22,3 százalék volt.
A hétből hat napot tudott megnyeri az RTL Klub a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, egyedül a vasárnapot vitte a TV2, ekkor a Mamma mia – Sose hagyjuk abba című zenés vígjátékot sugározták. A heti közönségarányok a következőképp alakultak: RTL Klub: 13,5 százalék, TV2: 10,3 százalék.