Nem a szombat esti műsorokra voltak a legkíváncsibbak az emberek, ha már elmaradt a tűzijáték, hanem a vasárnapi hírekre.
Annyira kíváncsiak voltak a tévénézők a szombat este illetve vasárnap mi minden történt hazánkban illetve a világban, hogy
a hét két legnézettebb műsora a vasárnapi RTL Híradó illetve a Tények lett.
Méghozzá mind a fiatalok, mind a teljes lakosság körében. Ilyenre már elég régen nem volt példa, nevezetesen, a 18 és 49 év közöttiek körében a hírműsorok egyre kevésbé voltak népszerűek; a hírműsorok inkább a teljes lakosság körében gyűjtötték be a legtöbb nézőt.
Most viszont változott a helyzet, ebben bizonyára benne van az elmaradt augusztus 20-i tűzijáték ügye is: a fiatalok körében a vasárnapi RTL Híradó húzta be az első helyet 182 574 nézővel és 21,3 százalékos közönségaránnyal. Nem sokkal elmaradva második helyezett lett a vasárnapi Tények, a TV2 hírműsora 171 515 nézővel és 20,1 százalékos közönségaránnyal. Ahogy már fentebb említettük, a teljes lakosság körében is megelőzte az RTL Híradó a Tényeket, ott 685 311 néző tapadt az RTL Klubra, a közönségarány 22,7 százalékos volt. A Tények a második helyen 674 926 nézőt vonzott, itt 22,5 százalékos volt a közönségarány. Ebben a célcsoportban egyébként egészen a 12. helyig csupa hírműsort találunk, vagyis
a négy évnél idősebb tévénézők a hírekre voltak a legkíváncsibbak a múlt héten – nem csak hétvégén, hanem a hétköznapokon is.
A TV2 hírműsora a nézettebb, de a fiatalok körében már csak hajszálnyi különbség van a két csatorna híreinek nézőszámában: az RTL Híradó nézettsége nőtt, míg a Tényeké csökkent, de még így is vezet a Tények.
A fiatalok körében a vasárnapi hírek utáni érdeklődés után nyugodtabb vizekre evezünk: a hét harmadik legnézettebb műsora a Keresztanyu szerdai epizódja lett 165 211 nézővel és 19 százalékos közönségaránnyal. A negyedik és az ötödik helyen is egy-egy Keresztanyu-epizód szerepel, majd következik egy RTL Híradó, és a következő megint egy Keresztanyu a nézettségi listán. A 11. helyen bekapcsolódnak A mi kis falunk ismétlései is, a TV2 Város vs Vidék vetélkedőjének legnézettebb, hétfői adása csupán a 21. helyig jutott ebben a célcsoportban119 651 nézővel és 13,8 százalékos közönségaránnyal.
A műsor igencsak félresikerült, nem is hozza a jó nézettségi számokat a TV2-nek: míg az RTL Klubon azonos időben vetített Keresztanyu a kereskedelmi célcsoportban átlagosan 153 547 nézőt ültet a tévé elé 17,9 százalékos közönségaránnyal, addig a TV2 vetélkedője csupán 101 607 nézőt vonz, itt 12,4 százalékos a közönségarány.
A szombati „filmes csatát” a TV2 nyerte a Taxi című francia vígjátékkal:
a filmet 119 651-en nézték a fiatalok körében, míg a teljes lakosság körében 349 456 nézőt vonzott. Az RTL Klubon az Angry Birds 2-t sugározták, ez a film a fiatalok körében 104 695 nézőt ért el, a teljes lakosság körében nagyon csekély nézettséget hozott, csupán 179 218-an választották szombat esti szórakozásnak.
A vasárnapi filmek tekintetében szinte pontosan ugyanúgy végzett a két csatorna a kereskedelmi célcsoportban: az RTL Klubon A kezdő című De Niro-filmet lehetett megnézni (itt írtunk a film érdekességeiről), itt a fiatalok körében mért nézőszám 110 314 lett, a TV2-n az ezzel egy időben vetített Csaló csajokat 110 115-en nézték. A teljes lakosság körében A kezdőt 223 662 néző, a Csaló csajokat 307 002-en választották.
A főműsoridőben, a fiatalok körében mért közönségarányok tekintetében magasan vezet az RTL Klub 14,2 százalékkal, köszönhetően a Keresztanyu nagy sikerének, illetve A mi kis falunk ismétléseinek, a TV2 10 százalékon áll, a Város vs. Vidék buktája miatt.