Ugyanakkor az HBO Max, a Disney+ és a Hulu kínálatával sokkal elégedettebbek az amerikaiak egy friss felmérés szerint.
A Whip Media 2022-es jelentése szerint a nagy streaming platformok közül továbbra is a Netflix a leginkább megkerülhetetlen szolgáltatás: az amerikai előfizetők 31 százaléka állítja azt, hogy megtartaná a szolgáltatást, ha csak egyetlen streaming előfizetése lehetne. A második helyen az HBO Max áll: a megkérdezettek 19 százaléka mondta azt, hogy ha csak egyetlen előfizetése lehet, akkor ez legyen az.
Az előfizetők általános elégedettsége tekintetében az HBO Max (amely ma már a Warner Bros. Discovery része) vezeti a mezőnyt: a válaszadók 94 százaléka mondta azt, hogy „elégedett” vagy „nagyon elégedett” ezzel a szolgáltatással. A Netflix, amely 2021-ben még a második helyen állt ugyanebben az összehasonlításban, idén a negyedik helyre zuhant vissza – azaz a Disney+ és a Hulu is megelőzte.
A tavalyhoz hasonlóan a szórakoztatóipari adatelemzéssel foglalkozó Whip Media felmérése 2022-ben is a Netflix, a Disney+, az HBO Max, az Apple TV+, a Hulu, a Peacock, a Paramount+, az Amazon Prime Video és a Discovery+ szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztói elégedettséget vizsgálta. A felméréshez 2460, 18 és 54 év közötti amerikai felhasználót faggattak ki 2022. április 29. és május 4. között a tartalomfogyasztási szokásaikról.