A kisfilmet Magyarország mellett még nyolc másik országban sugározzák.
A karácsonyi reklámok külön műfajnak számítanak, a nagyobb cégek pénzt és energiát nem kímélve igyekeznek megkönnyeztetni a nézőket az ünnepi időszakban.
A karácsonyi imázsfilmek koronázatlan királya a John Lewis áruházlánc, mi is bemutattuk már az idei reklámjukat a Disney hasonló produkciójával együtt, de a Telekom jóvoltából most érkezett egy magyar induló is.
A másfél perces filmben a Koltai Róbert által alakított nagypapa elindul, hogy meglátogassa az unokáját, aki elsőre kicsit követelőzőnek tűnik, mert nincs megelégedve a tervezett karácsonyi ajándéka méreteivel. A nagyapa teljesíti a kérését, és keres a padláson egy nagyobb dobozt, amit aztán átcipel az egész városon. A végén persze kiderül (az ajándék mobilnetre vonatkozó információk mellett), hogy mi volt a kisfiú terve, és szem nem marad szárazon a nagy találkozást látva.
A reklámot nemcsak a magyar tévénézők láthatják, a Deutsche Telekom célja ugyanis az volt, hogy idén először a vállalatcsoportnak közös imázsfilmje legyen. Pályázatot írtak ki, amelyet a Magyar Telekom nyert meg, így Koltai Róbert Ausztriában, Horvátországban, Csehországban, Lengyelországban, Észak-Macedóniában, Montenegróban, Szlovákiában és Romániában is feltűnik a képernyőkön.
A cég közleménye szerint a tavalyi karácsonyból hiányzó „szokásos varázslatot” szerették volna visszahozni az idei évre, és a végeredmény alapján ez sikerült is.
Zúzós riffek a SZESSÖNben! A PORT.hu zenés műsorának legújabb vendége Kiss Jenő, aki testépítő körökben ismert, hiszen 1996-ban ő volt a Mr. Universe világbajnoka. Izomzatát nem a szél hordta össze, de most kiderül, mire megy a brutális erő hat vékony fémhúrral szemben.