Január 4-én indult útjára a SKI43 – Ski for free jótékonysági program, amelynek keretében a 2021-es síszezonban közel 20 ezer magyarországi általános iskolás diák ismerkedhet meg térítésmentesen a síelés és snowboardozás élményeivel.
„A különleges program legfőbb célja, hogy az általános iskolások vírushelyzet okozta ingerszegény mindennapjait egy kicsit mozgalmasabbá varázsoljuk, és olyan osztályok, különböző diákközösségek számára is elérhetővé tegyük a téli sportok örömeit, akik nehezebben élhetnék át ezt a kihagyhatatlan élményt.
Idáig összesen közel 16 ezer gyerek regisztrált a programunkra, és közülük jelenleg 6570-en már foglalt időponttal is rendelkeznek az elkövetkezendő hetekre.
és megszámlálhatatlan pozitív visszajelzés érkezett mind a gyerekek, mind a pedagógusok és szülők részéről. Volt olyan iskola, ahol a felhívást követően a 108 tanuló közül hatvanan egyből bejelentkeztek a programra” – mondta Boós Imola, a SKI43 program marketingvezetője.
Ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a teljes napos programra jelentkező diákok kétórás síbérletet és szakképzett oktatói segítséget kapnak a saját szintjüknek megfelelően, valamint igény szerint sífelszerelést is biztosítanak számukra az eplényi Síarénában. Mindezen túl buszonként ingyenes host kíséri a csoportokat a megérkezéstől a távozásig, valamint étkezéssel és játékos feladatokkal várják őket.
„Néhány hónapon belül olyan mértékű érdeklődés és regisztráció érkezett, hogy mára kimondhatjuk, hogy a kezdeményezés rendkívüli sikernek örvend. A nagy érdeklődésre való tekintettel ideiglenesen megteltek a biztonságosan kiszolgálható szabad időpontok és várólistás helyek, ezért
egyelőre le kell zárnunk a regisztrációt. Gőzerővel dolgozunk azon, hogy februárban újabb turnusidőpontokkal bővítsük a naptárat,
és újabb diákok számára nyissuk meg a kapukat a síelés világába. Oldalainkon folyamatosan tájékoztatni fogunk mindenkit az aktualitásainkról, és ahogy megnyílnak a szabad időpontok, nagy szeretettel várjuk a jelentkezéseket” – nyilatkozta Soós Csaba, a program ötletgazdája.
(via Just Creative Kommunikációs Ügynökség)