A Trafóban bemutatásra kerülő Deluxe Joy Pilot c. darabban Felix Ruckert a táncosok és a közönség közötti interaktivitás határait feszegeti, a színpadi előadás és annak befogadása közötti határvonalakat mossa el. Táncos és néző együtt tapasztalja meg a közelséget a legesszenciálisabb formában, egy nappali szoba pihentető atmoszférájában. A nézőé a választás, hogy egy fotelben helyezkedik-e el vagy elnyúlik egy ágyon - a többit csak bízza a táncosokra. A cél, hogy a színházi tér egy intim szféra keretei közé sűrűsödjön. Ez a helyzet a nyitottságot és érzékenységet erősíti fel, s egyúttal megkérdőjelezi a szexualitást olyan koreografikus beállításokon keresztül, melyeket a társulat legjobb táncosai mutatnak be. A Deluxe Joy Pilot a táncstílusok különféle fajtáit ötvözi, a pontosan rögzített koreográfiától kezdődően a strukturált improvizációig, számos további mozgáskombinációt alkalmazva. Az előadók közötti koreografikus találkozások vagy a nézőkkel létrehozott kapcsolatok egyaránt értelmezhetők a szexualitás új interpretációiként vagy az emberi kapcsolattípusok metaforáiként. A darab zenei aláfestése Christian Meyer nevéhez fűződik, aki korábban a Schwartz és a Ring című Ruckert-darabok zenéjét komponálta. Zenéje egyaránt merít a techno világából és a megnyugtató és érzelmes hangzásokból.
A(z) Trafó előadása
Hozzászólások