Hazájában minden idők egyik legjobb koreai filmjeként tartják számon Kim Ki-young zsánerrendező korai thrillerét, amelyben egy középkorú zeneszerző életveszélyes szerelmi háromszögbe kerül, egyik oldalon várandós feleségével, másikon a frissen érkezett cseléddel.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Lehet korlátoltságomat bizonyítja, de én eléggé untam a filmet. Lehet ott hibáztam, hogy realista módon nézem a történetet, így néhány meglepõ szereplõ-cserén (a szerelmi háromszög jelenesetben inkább ötoldalú) túl kevés izgalmat tartogatott, a családi viszály körbe-körbejárt, a fenyegetés, az atmoszféra sem lett sokkal drámaibb a játékidõ teltével.
félig-SPOILER:
Mint megtudtam, lehet egy szürreálisabb olvasata is a filmnek a cselédlány szerepét, identitását illetõen, ez érdekes kérdéseket vethet fel - a témakörben egy Bunuel nevû fickó is próbálkozott (A vágy titokzatos tárgya).
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások