A gazdagok házait célba vevő graffitiművész aberrált titokra bukkan egy rejtett pincében, és olyan események láncolatát indítja el, amely veszélybe sodorja szeretteit.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
2/10
biso7
ápr. 01. 21:15:36
2/10
Volt benne migráció, színesbőrűek, homoszexualitás. Gondolom a checklistán így sikerült mindent kipipálni, az már senkinek nem jutott eszébe, hogy ezek mellé csináljon egy jó filmet is.
Sokkal, sokkal, sokkal jobbra számítottam! Sokszer inkább nevetséges, mint félelmetes. Mint sokan írták előttem, érthetetlen emberi reakciókkal. Ez most nem sikerült.
Sajnos ismét egy aberrált emberről szóló netflixes film. Kiszámítható történettel, cselekménnyel. Ugyanakkor nagyon zavart, hogy a szereplők sohe nem úgy reagáltak bizonyos helyzetben, ahogy azt az ember tenné. pl
Az iráni fiú ismét beül annak az autójába, aki előtte bedrogozta, és eldicsekedett, hogy péppé vert egy indiai fiút. A pszichológusnőnek nem furcsa, hogy egy olyan ház kulcsát, kivül akasszák fel, hogy a lakás nincs beriasztózva, hogy magánlaksértést követ el, hogy még a vak is észrevenné őt, mivel napok, hetek óta a ház előtt dekkol.Ide írd a spoileres tartalmat
Egyszer minden képpen érdemes megnézni, nem az a tipikus tucatsztori. Jó karakterekkel, sztorival és jó színészekkel. Bár azt hozzá kell tenni, hogy a játékidőn szerintem kurkítani kellett volna, hogy feszesebb legyen a tempója.
A graffiti elég beteg dolog. Meglehetősen kevés a valódi művész, aki képes ronda falakat megszépíteni. A legtöbben csak krikszkrakszokat fújnak, mint egy majom. Házakba betörni és elegáns otthonokat összefirkálni még betegebb dolog. Ez a Toby fiú egyébként sem igazán pozitív figura a filmben. Engem a krimi rész sem győzött meg. Túl sok újdonság vagy váratlan fordulat nem volt benne és az sem meglepő, hogy jelentős hangsúlyt kapott a manapság divatos meleg szál.
Ettől a filmtől frászt kaptam. Élem a nyugis életemet, és aztán jön egy film, ami ráébreszt a valóságra. Nem mintha nem tudtam volna milyen is a világ, de eddig próbáltam kirekeszteni az életemből a rossz dolgokat. Pl. nem nézek híreket sem. Ezután a filmeket is megválogatom jobban. Nem akarok félni, de ma féltem, amikor a filmet néztem. Ez azt is jelenti, hogy a készítők elérték a céljukat, mert azt akarták, hogy féljünk.
Sajnos nem egyenlő az idd ki a bilit és a vidd ki a Billit. Ha te normális ember vagy akkor beszélgetsz és eszmét cserélsz és nem blattolsz egy partitúrából. Amennyiben és ha láttad a filmet ott egy erőszaktevőről esik szó. A történet nem Magyarország területén játszódik, a köztünk élnek pedig általános megközelítés. Viszont, ha már itt tartunk. K. nem érdekel te mire mondasz igent vagy nemet, legyen ez a te magánügyed, amennyiiben kis pofám politikai síkra akarnád terelni értelmezésed fonalát úgy velem rossz lóra tettél.
Számomra nem a film dramaturgiája vagy a történet egyesek szerint kesze -kuszasága érdekes, az sokkal inkább, hogy a szexuális ragadozók és az érőszaktvők vagy még hozzá tehetném a rögeszmés mániákusok közöttünk élnek. Tiszta rendes irodákban dolgoznak vagy magas rangú körökben forognak és fényűző életet élnek. Hol fajelméletet gyártanak, hol pedig kénköves lángot fújnak a gender elméletekre miközben élik mocsokkal teli életüket. A másik kérdés a tehetetlen társadalmi impotencia ( rendőrség, befolyásos barátok) útvesztőiben megbújó gyilkos lehet-e áldozat a polgári igazságszolgáltatás oltárán? Kelhetünk -e magunk a barátaink , hozzátartozóink testi védelmére? A film utolsó jelenete arra enged következtetni, hogy a társadalmi konvenciók ellen vétkes ember graffitiművész megoldása önleleplezése ténylegesen nyitva hagyja a megoldatlan kérdést: Mit a társadalmi és mi az emberi cselekvőképesség határa?
Az egyik kritika szerint a filmet a felénél elengedte a rendezője és olyan "ahogy esik úgy puffan"-üzemmódra állította, nem foglalkozott többet különösebben az elkezdett dramaturgiai szálakkal. Ez egyertelművé tette számomra, hogy inkább utánanezek a cselekménynek, és milyen jól tettem: katyvaszos-zavaros, mondvacsinált zagyvaság; filmen sem fog érdekelni!
A rendkívül ellenszenves, az anyjával sudribunkóként viselkedő főhős éjszakánként betörőként, egyúttal graffitiművészként randalírozik. Kizárólag az elit pecóiba jár be firkálni, ámokfutásai hátterében pedig politikai-szociológiai filozófia + motivációk állnak. A bűnügyi, egyben igazságosztós alaptéma tehát kurva érdekes, ám ezt később a thrillerbe való átfordulással mellőzni kezdi a film.
Az összességében több más mozi történetére hajazó sztori izgalmas, sok jelenetben jól játszik a feszültséggel, ráadásul ügyesen mozgatja a főkaraktereket. Tele van meglepő fordulatokkal, igaz amatőr dramaturgiai húzások is bőven akadnak. A főellenséget játszó pali hitelesen, karizmatikusan hozza a pszichopatát. A stílusosan megkreált főcím még stílusosabban foglalja keretbe a cselekményt.
A stáblista alatti Everybody Wants To Rule The World szintipop dal címében remekül, viszont hangulatilag már kevésbé illik az alkotáshoz.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások