Meg lábkörmöt lakkozott és harisnyát húzott – de nem csak fizikailag, agyban is kipróbálta (kénytelen-kelletlen), milyen lehet nőnek lenni. Avagy hétfőn este ismét a tévében nagy kedvencünk, a "Mi kell a nőnek?"
A filmekbe ágyazott reklám majdnem egyidős a filmgyártással, és mára sok millió dolláros üzletággá nőtte ki magát, sőt, a nagy produkciók létre sem jöhetnének a drága termékelhelyezés nélkül, de azért vannak furcsa esetek.
A terhes kiscsaj, a nem terhes, de arra hajtó szingli dramaturg meg a link barátnője, és a nők nyelvét értő és beszélő reklámguru sokadik nézésre is megnevettet, ha hagyjuk!
A Mi kell a nőnek érzékeny, vicces, tűpontos, Mel Gibson összes sármja ott virít a celluloidon, Marisa Tomei bájos, aranyos, elbűvölő, Helen Hunt kemény, tökös és érzékeny. Ha nem tűnt még fel a leadből, a film szuperszubjektív ajánlója következik.