Cápák között: „Nem aķarok veletek beszélgetni, nem érdemlitek meg”

Moldován András megint nem volt elragadtatva, most éppen egy chili-challange társasjáték ütötte ki nála és a többi Cápánál a biztosítékot.

Tüzes társasjáték

Vörös Tamás és Vreczenár Csaba közösen hozták létre az Egri Chil(i)agok elnevezésű brandet, amely különféle chiliszószok előállítására szakosodott. Vállalkozásukat egy egyedülálló termékkel, a chilikóstolást és a játékot ötvöző társasjátékkal szeretnék kiegészíteni. Az Egri vár katakombáiba is elkalauzoló játék kiadására, valamint sokszorosítására 3 millió forint befektetést kértek, 10 százalék tulajdonrészért cserébe. A Cápák a társasjáték ötletében nem látták meg a potenciált, így egymás után mondtak nemet az ajánlatra, amely így befektetés nélkül maradt.

 


Minden, ami gyöngy

Túri Glória rutinosan lépett a Cápák elé, hiszen az 5. évadban már szerencsét próbált gyöngyökre specializálódott vállalkozásával. A vállalkozó akkor nem talált befektetőre, ám a Cápák tanácsait megfogadva tovább fejlesztette vállalkozását: kollaborációra lépett egy divattervezővel és létrehozta webshopját is. A további fejlesztés reményében 10 millió forint befektetést kért, 20 százalék tulajdonrészért cserébe. Bár a Cápák sokáig hezitáltak, hogy befektessenek-e az üzletbe az OH MY PEARL végül befektetés nélkül maradt.

 


Edzést segítő szerkezet

Koncsik Tamás, Varga József és Kiss Jenő az edzés világát szeretnék megreformálni GymMate elnevezésű fejlesztésükkel, amelynek köszönhetően minden eddiginél könnyebben emelhetőek le a fekvenyomó-padon a súlyok. A vállalkozók eddig egy prototípust készítettek, ám szeretnék, ha a legtöbb teremben megtalálható lenne az edzést segítő eszköz. Ehhez 30 millió forint befektetést kértek, 15 százalék tulajdonrészt kínálva. Bár Balogh Levente ki is próbálta az eszközt és nem kifogásolta annak létjogosultságát, de ebben a fázisban egyik Cápa sem csapott le az üzleti ajánlatra.

 

Az Okosmese sikersztorija

Helyes Georgina, Korponay Zsófia és Magyar Attila közös vállalkozása, az Okosmese Lakatos István befektetésével léphetett szintet. A Cápa korábban 7 millió forintot fektetett a vállalkozásba 33 százalék tulajdonrészért cserébe. A közös munka pedig meghozta gyümölcsét, a gyermekeket fejlesztő brand még szélesebb körben vált ismertté, számtalan örömteli pillanatot szerezve szülőknek és gyermekeiknek egyaránt.

 


Babacuccok kölcsönbe

A gyermeknevelés korai szakaszát megkönnyítő babatermékek és játékok bérbeadására jött létre a Babycucc, amelyet Szabó Adél álmodott meg. Az édesanya vállalkozását szeretné tovább bővíteni és a lehető leghatékonyabban működtetni. Céljai eléréshez 5 millió forintot kért a Cápáktól, 10 százalék tulajdonrészt kínálva. Bár a Cápák egyetértettek abban, hogy az üzlet jó, az organikus növekedésben látták a Babycucc útját, így a befektetés elmaradt.

 


Barbeque hazai ihletésben

Bereznai Samuel, Bereznai Miklós és Lakatos Áron hármasa, valamint a kínált termékeik meggyőzték a Cápákat arról, hogy a FelsBBQ szószainak van létjogosultsága a hazai piacon. Bár Balogh Petya, Moldován András, Lakatos István és Orbók Ilona nem éltek az üzleti ajánlattal, Balogh Levente ellenajánlatot adott a triónak. A kezdeti 3 százalék tulajdonrész helyett, 10 százalékért cserébe megadta a 300.000 forintot és a negyedévenkénti három óra mentorálást. Bár a vállalkozók nem szívesen mentek volna 6 százalék tulajdonrész fölé, Balogh Levente 10 százalékos üzletrészt kért. Ezen a ponton Moldován András is beszállt a licitbe, de végül Balogh Levente ajánlatát fogadták el, így a FelsBBQ befektetéshez jutott.