Úgy tűnik, a Netflix erotikus bulvártörténelmi sorozata az évek során mit sem veszített a vonzerejéből. Sőt!
Miközben a streamingóriás június 13-án bemutatta A Bridgerton család kétfelé bontott harmadik évadának második felvonását, kijöttek a széria nézettségi eredményei a Nielsentől a május 13-tól 19-ig terjedő, azaz az új szezon első négy epizódja premierjének időszakára vonatkoztatva.
A cég kizárólag az amerikai nézettséget vizsgálta, ami a világ többi részén mért eredmények nélkül is lenyűgöző, és kifejezetten sokatmondó a Bridgerton növekvő népszerűségét illetően: az említett héten ugyanis 2,76 milliárd percet streamelték a nézők a sorozatot, ami az összesen streamelt idejének a 70 százaléka.
Az új évadot tehát eddig (amíg az első négy része lement) 1,93 milliárd percig nézték a felhasználók, miközben a fennmaradt 827 millió perc az első és a második évad között oszlik meg (azok ráadásul már teljes évadokat jelentenek, a harmadiknak pedig még csak a felét tudták mérni).
Nem túl meglepő módon az adott időben az összes streamelt tartalom nézettségi toplistáját is A Bridgerton család harmadik évadának első felvonása vezeti, olyan címeket előzve meg, mint Az ifjú Sheldon szintén kiemelt érdeklődésre számot tartott fináléja vagy a streamre frissen felkerült Madame Web; az eredeti sorozatok közül pedig a szintén hatalmas szenzációt keltett Szarvasbébi.
Az impozáns nézettségi eredményekkel párhuzamosan a Netflix nyilvánosságra hozta, hogy méréseik szerint A Bridgerton család az elmúlt öt évben 275 millió fonttal lendítette fel a brit gazdaságot,
(via Independent, The Hollywood Reporter)
A harmadik évad első négy részéről szóló kritikánk
És ez így van rendjén. Főleg, hogy azért jócskán lehet más élvezetet is találni a kosztümös áltörténelmi szappanopera most először kettébontott új, harmadik évadának első felvonásában. Kritika.
Tovább