Fizetni persze kell, csak pénz helyett figyelemmel.
Még 2022 tavaszán röppent fel a hír, hogy a 200 ezer nézőt vesztő Netflix a reklámok bevezetésén gondolkodik, majd pár hónappal később Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója hivatalosan is bejelentette, hogy néhány országban bevezetik az alacsonyabb árfekvésű, hirdetéses előfizetést.
Magyarországon ezt az előfizetői konstrukciót nem vezették be, de a Bloomberg információi szerint Európába is megérkezhet a Netflix reklámos verziója – cserébe nem lesz előfizetési díj annak, aki ezt az opciót választja.
Végső döntés még nem született, bennfentes információk szerint jelenleg a kenyai tapasztalatok kielemzése folyik, a Netflix ugyanis Afrikában már tesztelte ezt a szolgáltatást, de kedvező döntés esetén Európába és Ázsiába is jön az ingyenes, reklámokkal támogatott Netflix.
A konstrukció lényege, hogy az ingyenes szolgáltatást használóknak a tartalmak között megjelenő reklámokat is meg kell nézniük – amivel a cég új kuncsaftokat és több reklámbevételt is szerez, tehát a szaldójuk végül pozitív.
A havi díj ma idehaza akár 4499 forint is lehet a 4K, tehát prémium változat esetén.
Via: Media1 / Tesztaréna / Bloomberg
A Netflix 2024-es megjelenései
Kiderült az is, a népszerű szériák közül melyek nem térnek vissza 2024-ben.
Tovább