Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Mint ha számítógépes programmal gyúrták volna össze az elmúlt 5 év összes kommersz Film4-es krimi történetét. Lapos, mint a Mojave-sivatag, izgalmas, mint egy Tarr Béla film négyszeres lassításban, visszafelé játszva, és annyi benne a fordulat, mint egy ágyúcsőben.
Az Arcátlan (Brazen) című film egy tipikus Nora Roberts-adaptáció, vagyis egy Film4-re való romantikus thriller. A főszerepben a MeToo-mozgalmat kirobbantó, majd attól némileg megrettenő Alyssa Milano, aki sajnos mégsem tudott annyira elszakadni a valóéletbeli önmagától, mivel itt egy nem másról, mint a ”nőgyűlölet”-ről meg a ”patriarchátus”-ról író krimi-thrillerírót játszik. A lapos sztorit beindító személy Milano filmbéli testvére, ki egy, a tanári fizetését webkamerás kurválkodással kiegészítő elvált anya, a kulcsfontosságú esemény pedig az ő meggyilkolása. A végkifejlet, azaz a hunyó kiléte igencsak kiszámítható. Valamennyi izgalom kizárólag az egyik nyomasztóbb zenei témának köszönhetően érzékelhető. A középszerű cselekmény tele van klisékkel, illetve 1000-szer látott bűnügyimozis megoldásokkal, csak ezúttal ezek nagy része mind webcamos BDSM-környezetbe van csomagolva.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások