Egy színésznő, aki nem véletlenül került a színpad közelébe, hisz már gyerekként is erre a pályára készült. Erről is beszélt Farkas Franciska a Wolf Áramlat legújabb részében.
Viszonylag ritkaság azt hallani egy színésztől, hogy ő már gyerekként is ezt a hivatást választotta magának. Sőt. Hol szerénységből, hol más okok miatt inkább azt szokták mondani, hogy soha nem akartam színész lenni. Farkas Franciska kivétel, ő ugyanis büszkén bevallja, hogy már kicsi kora óta ez volt a vágya. És tessék: az első komoly főszerepének köszönhetően eljutott Amerikába. A Viktória - A zürichi expressz meg is hozta számára a hirtelen sikert. Ahogy ő fogalmaz, onnantól beindult minden, jöttek a felkérések, de, és ez talán még fontosabb is, ő is megtanulta magát marketingelni. Rá kellett jönnie, hogy kapcsolatok kiépítése nélkül nem lesz egyszerű érvényesülni ebben a közegben.
Még szerencse, hogy a Viktória forgatásán összehaverkodott Nagy Ervinnel, aki aztán szerzett neki bérletet a Nemzeti Színházba, így szinte állandóan ott tudott lógni. Egész pontosan a büfé környékén, mert a nagy delek, a fontos szerepek sorsa valahol ott dől el. Persze a koronavírus minden tervet felrúgott. Farkas Franciska elmondta, hogy vele is pontosan az történt, mint sok más kollégájával ebben a szakmában: egyik hétről a másikra jöttek a telefonok és e-mailek, amikben a következő félév fellépéseit, szerepléseit mondták le a járványra hivatkozva.
Most viszont minden újra a régi. Annyira, hogy látható is egy igazi amerikai produkcióban, mégpedig a Netflix Russian Doll, azaz magyarul a Végtelen Matrjoska című sorozat második évadában. Erről is mesélt, de arról is, hogy punk és rockerként hogy került hozzá közel az N.W.A., valamint az is kiderült, hogy mi tanult ő anno Saidtól.
A beszélgetést itt lehet megnézni.